Pukkelpop 2010

IK GA :grinning:
En ik ben ZOOOO blij! Toen ik hoorde dat de combitickets uitverkocht waren zijn we zo snel mogelijk gaan reserveren voor de vrijdag + zaterdag! En die hebben we, jeeeeej!
Dus vanaf donderdagavond mogen we de camping op (we hadden ff een mailtje gestuurd) en tot zondag mag je daar blijven.

En we gaan voor: The Prodigy, Deadmau5, Fake Blood, NERO :grinning:, Pendulum <3, Boys Noize, etc.
En dan nog even kijken bij Limp Bizkit natuurlijk xD En Die Antwoord en zo, haha!

En we = ik en 3 vrienden (waaronder m’n vriend) -2 jongens en 2 meisjes-

Edit; Oja, The Bloody Beetroots komen ook, alleen dat is een DJ set blabla, dat is wel jammer mja :’)

Hahah true! Op graspop was er een plekje midden op de camping waar bomen stonden (wel met hekken er om heen). Nou ik was blij dat ik daar niet in de buurt stond, want iedereeeeeen stond daar tegenaan te pissen! En het was dat weekend ook nog eens 32 graden, dus het stooooooooonk :stuck_out_tongue:
Maar ik span sowieso nooit de haringen van mijn tent, iedereen valt er toch wel over, en ik vind het zelf ook super irritant als andere mensen het doen en ik moet er langs :stuck_out_tongue:

Nah niet mijn eerste festival, maar wel de eerste in het buitenland en waar ik op een camping verblijf zegmaar =].

En ik dacht dat ik hier zoiets gelezen had: http://pukkelpop.be/nl/co…t-je-gaan/54524/cannabis/ maarja daar doen ze er ook nogal onduidelijk over dus ik weet het niet x]

HAHAHAHAHAHAHAHA pukkelpop?
valt me mee dat het nog geen pukkelkop heet.

Ja, nou, op Graspop had ik ook gewoon mee hoor, maar toen had ik het ‘geluk’ dat ik vrijdag pas naar het festival ging en toen stond er nog geen douane bij de grens die controleerde. Op donderdagmiddag/avond stond die er namelijk wel!
En het geluk was ook dat het op Graspop zooo verschrikkelijk warm was dat ze niemand fouilleerde (of hoe je het ook schrijft) en ze iedereen gewoon door lieten lopen. Dat was op Paaspop wel anders :stuck_out_tongue:

ik ga zaterdag en die nacht blijf ik nog slape,
ik ben nog nooit geweest maar kijk het altijd op tv en het is zo geweldig!

ik woon wel in België

Als ik het goed begrijp mag je op de camping wel alle soorten drank meenemen als je het maar niet in blik/glas hebt zitten?

ben vorig jaar geweest. ik wou dit jaar opnieuw gaan, maar de combitickets zijn helaas uitverkocht. :frowning_face:

Alles is inmiddels uiverkocht. Het is echt belachelijk wat sommige mensen er nu voor bieden x]

Jaa, als ik het geweten had, had ik nog wel een ticket gekocht, en die voor het dubbele weer verkocht haha!

Ja inderdaad xD. Ik denk dat ook wel wat mensen dat gedaan hebben, toen ze meldden dat het dit jaar wss ging uitverkopen x].

pukkelpop klinkt grappig xd

Ik zou er graag heen gegaan zijn voor de band OK Go (ook op Lowlands)
Maar ik kan helaas niet… :frowning_face:

ik gaaa!
ik wilde eerst naar lowlands, maar dat was te snel uitverkocht… dus maar pukkelpop, vind ik een goede vervanging.

ik hoorde alleen dat het het vieste festival van europa was? of in ieder geval heel vies?
en is het vergelijkbaar met werchter qua eet-dingen en zo? weet iemand dat?

ik ga vooral voor the national, mumford & sons en jonsi
maar ook voor laura marling, the kooks, snow patrol, yeasayer, black rebel motorcycle club, ok go, the tallest man on earth, school is cool, kele (van bloc party), foals

Echt waar? Oh dat wist ik niet ! (Nouja 'pukkel’pop klinkt ook niet echt lekker hahah!)
Ik ben nog nooit eerder op pukkelpop geweest, dus ik zou het niet weten. Ben nu wel benieuwd eigenlijk :stuck_out_tongue:

hm ja ik geloof er eigenlijk niks van hoor. van anderen had ik ook gehoord dat het meeviel, vergelijkbaar was met werchter. werchter vind ik niet heel vies (ook niet heel schoon, maar dat heb je met dixies), dus dan is het wel overleefbaar
en ik douche toch niet, haha. dus alleen de wc’s zijn wel vies.

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de camping. want het is dus één grote camping? en hoe laat moet je er zijn wil je een normale plaats hebben? en stoppen de bussen vanaf het station voor de camping? en is er schaduw op de camping?
hm ik hoop echt dat er snel iemand met pukkelpop-ervaring in dit topic komt (:

Ik heb wel wat op het pukkelpop forum rondgekeken, en daar las ik dat het inderdaad één grote camping is. Er kan een noodcamping geopend worden, maar die is veel verder lopen en hij wordt alleen geopend als de andere camping echt helemaal vol zit (van wat ik gelezen heb).

Verder lijkt het me wel handig om er woensdag al je tent op te zetten als je een combiticket hebt, maar ik heb echt geen idee hoe groot het zal zijn of hoe het er uit ziet x]

oke (:
jaa ik ga sowieso woensdag. de camping gaat om 12.00 open of zo, toch? maar ik vraag me dus af of je er dan al moet zijn, of dat het ook op tijd is als je om vijf uur ofzo aan komt?

Haha ik ook!

Ik weet wel toen ik in juli naar Graspop ging, toen kwam ik donderdag om 7/8 uur aan op de camping (het begon vrijdag, de camping was ook een dag eerder open) en toen stonden we ongeveer in het midden (al leek het wel achteraan, want we moesten nog best ver lopen en het was een redelijk grote camping)
Maarja, nu gaan we wel wat eerder haha, om toch n beetje vooraan te staan :stuck_out_tongue:

op een ander forum kreeg ik deze reactie:
“dour is al het vuilste festival van europa dus :wink: de bussen stoppen vlak voor de camping. de wei ligt tegenover de camping. dus geen ellendige geloop met tenten en trekrugzak. ze werken met touwensysteem, dus het terrein wordt ‘vergroot’ doordat de touwen naar achter gaan hoe meer mensen er komen. dus als je er eerder bent, heb je natuurlijk een plekje vanvoor. ik vind het een heel fijn festival, proper. veel eet-/drinkstandjes. de camping is eigenlijk een wei, met enkele bomen. veel schaduw is er niet echt denk ik.”