Pukkelpop 2010

Zijn er hier nog mensen die op 19, 20 en 21 augustus naar Pukkelpop gaan?

Voor welke bands kom je? Heb je een combiticket en ga je op de camping staan, of ga je voor een dag? Ben je er al eens eerder geweest en heb je misschien tips (voor op de camping oid).

Hier onder een korte uitleg van de website www.pukkelpop.be

Ieder jaar lokt Pukkelpop een massa festivalgangers van over heel Vlaanderen en ver daarbuiten naar de Kiewit site bij Hasselt. Vandaag de dag is het één van de grootste alternatieve openluchtfestivals van België.

Pukkelpop gaat prat op een progressieve muziekprogrammatie, waarbij onvergetelijke topacts afgewisseld worden met verrassend, opkomend talent. Jaar na jaar trekt het internationale publiek naar Hasselt omwille van de combinatie van de grootste actuele kleppers, de nog levende legendes en de meest visionaire alternatieve acts uit de uithoeken van het muzikale landschap.

Elk jaar, verdeeld over drie dagen van donderdag tot en met zaterdag, treden een tweehonderdtal acts aan op één van de acht podia.
De camping area opent zijn deuren op de dag voor het festival; lokale party-DJ’s serveren dan een eclectische warm-up voor het driedaagse muzikale festijn. Pukkelpop is een unieke en allesomvattende belevenis waarbij niet enkel de muziek, maar ook het randgebeuren zorgen voor een intense verbondenheid tussen het openminded festivalpubliek.

Kortom, een topic om te praten over pukkelpop 2010 =]

ik wil zo graaaaaaaaaaaaag, maar dan zit ik met m’n kont in turkije.

Pukkelpop? Nog nooit van gehoord.

Sorry, maar die naam alleen al. :grinning_face_with_smiling_eyes:

hmm, het is inmiddels al wel redelijk bekend. En dit jaar is het voor het eerst uitverkocht.

Ik kreeg donderdag mijn salaris dus wilde een kaartje kopen, was het sinds die donderdag uitverkocht. :’)

Speciaal een dagkaart gekocht voor Iron Maiden!

ok! Dus je gaat de donderdag? Met de trein of wat?

Ik moet nog even zien of we met de trein gaan, of gebracht kunnen worden. Met een tent en alle bagage is het wel een heel gedoe, een 5uur durende treinreis x]

Ja, alleen weet nog niet hoe. Ik denk gewoon met de auto. De trein naar België is zo’n gedoe. Wij wilden eerst ook meerdere dagen gaan maar daar was het programma toch iets te matig voor (vond ik dan). Eigenlijk hadden Iron Maiden en Limp Bizkit en the Prodigy op één dag moeten zijn! Voor welke band ga jij vooral?

Ik ga vooral voor Blink 182, All time low, Kate Nash, You me at six, Placebo en Laura marling. Maar er zijn wel meerdere artiesten die ik vet vind die daar optreden.

Ik heb nog nooit op een festivalcamping gestaan verder, dus dat leek me wel tof om een keer mee te maken, die hele sfeer enzo.

Ik heb een combiticket en ik vooral voor Iron Maiden, Queens of the Stone Age, Blink 182 (lekker oldskool). Placebo heb ik voorig jaar al bij pinkpop gezien, maar is alsnog gaaf. Ook OK Go, Die Antwoord, All Time Low, The Prodigy + Pendulum en Kate Nash lijken me ook errug leuk.

Ik ga woensdag al op de camping staan, anders sta je helemaaaaal achteraan de camping, en dat is echt kut als je savonds doodop bent en je nog helemaal terug moet gaan.
Ik woon vlakbij de grens van Belgie, dus mijn mama is zo lief om mij en mijn vriend (die met mij mee gaat) te brengen :grinning:

Naaaaaaaaaaaaawh
Eels
damn
stom geld x]

ah dat is handig inderdaad =]. Wij zijn van plan om ook al woensdag er heen te gaan. Ik kom uit gelderland (ergens tegen de grens van Duitsland aan) dus dat is wel een eindje reizen.

Ben je er al eens eerder geweest?

Niet naar pukkelpop, nee, wel naar Graspop, dat ligt ook in Belgie
Erg gezellig, jammer dat je niet mag blowen in Belgie XD
Ben ook al eens naar Paaspop en Pinkpop geweest

Jij? : )

Nee ik nog niet echt naar van die grote festivals x]. Begin het dit jaar pas een beetje te ontdekken. Ik ben in mei 16 geworden dus ik moest al heel mn ouders al heel erg overhalen voor ik dit mocht x].

Je mag toch wel een paar gram bij je hebben (3 ofzo)? of heb ik dat nou fout? x]

Haha, ja had ik ook hoor!
Mijne eerste festival was een weekend Pinkpop voor 40 haha :grinning:
Dus dit word je eerste festival? ^^ Festivals zijn altijd heeeel gezellig!

Nee, in Belgie toch niet? XD Want alleen in NL is het legaal (niet eens in het openbaar roken), dus ik neem aan dat je het in Belgie niet eens bij mag hebben :stuck_out_tongue:

40 euro bedoelde ik :stuck_out_tongue:

jeeeeuj leuk topic
ik heb een combiticket
echt nét op tijd gekocht hahaha.
ik ga op de camping
anders vind ik het te ver hahaha.

Ik ga er niet heen. ;(

Ik heb ook een combiticket. Kom voor blink 182 en the kooks, vooral dan ik vind alles wat speelt wel leuk. Ik was er vorig jaar ook met mijn vriend. Nu ga ik met mijn vriend en beste vriendin en een vriend van mn vriend en zijn zus en nog meer vrienden.
Tips: niet te dicht bij de wc’s of douches liggen. Niet te dicht bij een sloot dat gaat allemaal stinken als het warm word. Geen haring over het pad spannen, ook niet een beetje. Kom op tijd want het is snel vol, vooral als je naast vrienden wil.
Eet geen ontbijt op de camping, maar loop het stadje in, er is een niet zo dure supermarkt, al is het daar wel onwijs druk. En in het woongedeelte kan je bij mensen voor 20 cent pannenkoeken eten enzo, erg lekker en goedkoop.