Pukkelpop 2010

Oh yes.
Wie gaat?

En ja ik heb de zoekfunctie gebruikt, een nee ik kon niks vinden, en ja de zoekfunctie werkt vaak niet zo goed.

welke bands komen er?

Placebo, blink-182, The Kooks, Queens of the Stone Age, The Prodigy, Limp Bizkit, Iron Maiden, Goldfrapp, The Flaming Lips, Hot Chip, OK Go, NOFX, Digitalism, Pendulum, Benny Benassi, Four Tet, White Lies, Soulwax, Au Revoir Simone, Boys Noize, Blood Red Shoes, Beach House, Parkway Drive, Diplo, High Contrast, These New Puritans, Mumford & Sons, Gojira, Two Door Cinema Club, Plastikman, The Toy Dolls, 2 Many DJ’s, Noisia, Cymbals Eat Guitars, Major Lazer, Switch, Ill Nino, The Low Anthem, Kylesa, D.I.M., Moderat, Fake Blood, Caspa, Jónsi, Nero, Martyn, Aeroplane, Megafaun, Magnetic Man, Speech Debelle, Housemeister, Sleepy Sun, Les Petits Pilous, Boris Dlugosch, Ou Est Le Swimming Pool, Jack Beats, Renaissance Man, Riva Starr, General Fiasco, Pulled Apart By Horses, Djedjotronic, L-VIS 1990, LoneLady, Jakwob, Joker & MC Nomad and Hobo’s Hope.

Overzichtelijk, ik weet het.

JOHN MAYER <3

Oops dat is Pinkpop (x

ik zou wel willen gaan, tenminste, als ik dan niet op vakantie ben x)

Waar is Pukkelpop eigenlijk? :grin:

Belgium
Hasselt/kievit
of weet ik hoe het heet, want kievit is een vogel volgensmij :’).

Belgisch limburg

Haha tof, dat wist ik niet. En ik woon in Limburg-Nederland.
Ja dit vind ik echt leuk xD.

Ik ga! En het wordt super want ik vind de namen die al bekend zijn, echt geweldig. Ik kijk nu al uit naar de zomer…

Kiewit x]

nog nooit van gehoord :face_with_raised_eyebrow:
en ik woon ook in het zuiden…

Ou est le swimming pool?
HAHAA, geniale naam!

Niemand heeft wat aan deze post, beschouw 'm maar als een upje. ;DD

ik wil ik wil ik wil. de line up is fijn.
maar ik heb niemand die geld heeft om mee te gaan ): aangezien we ook al naar rock werchter gaan.

is pukkelpop trouwens leuk? ik hoor er alleen maar verhalen over dat het er zo vies is etc.

Ik ga zéééker ^^
De line-up is echt awesome :smiling_face_with_three_hearts:

weet niet, wordt mijn eerste jaar omdat ik niet naar rock werchter kan :rage:
Maar ik las wel ergens dat het viezer dan lowlands was…

Nah, Pukkelpop is niet echt vies hoor. xD
Oke, de laatste dag wel. Maar dat is met alle festivals I guess.
Alleen te toiletten zijn te ranzig voor woorden. Maargoed, wat wil je als er zoveel duizenden mensen de hele dag gebruik van maken.

Ik dit jaar wel weer gewoon te gaan, want de line-up is echt wel chill.
Nu nog kijken of ik het geld er voor heb. ^^

Alles beter dan dixies die 4 dagen vol in de zon hebben gestaan bij 35 graden.
Maar ik vraag me af of pendulum een dj-set of band-set doet, iemand enig idee?

ik vind dixies zo goor, het verbaasd me dat ik het overleefd heb.

maar hoe zit het met de douches op pukkelpop? dat vond ik op werchter namelijk echt slecht. er was maar op één camping een doucheruimte. en het was echt enorm duur… op zich vind ik het echt niet erg om helemaal niet te douchen, maar bij werchter was het vorig jaar ZO warm, dan is dat echt naar en is douchen wel lekker.
en valt pukkelpop verder te vergelijken met werchter, qua eetdingen etc?