Ik heb op 11 april een blackberry gehaald. Maar ze waren vergeten een kaartje mee te nemen met pukcode en pincode gedoe, maar ik heb wel een doos gekregen. Nu staat er op mijn mobiel PUKCODE, omdat ik 3x verkeerd had ingetoets. Ik ben net naar de T-mobile provider gegaan en ze zei ja weet niet ja weet niet dus ik had er ook helemaal niks aan. Maar staat er ook op de doos je pukcode? Want dan moet ik echt hopen dat mijn vriendin hem heeft en zijn er andere oplossingen? Want op Google had ik gekeken dat ze je een pukcode kon sturen maar dan moet je wel 8 euro betalen en ik weet niet of het veilig is… HELP
Ik kreeg mn pukcode wel van t-mobile… Misschien moet je even naar de winkel gaan en zeggen dat je niet zo een kaartje hebt gekregen.
Oja titel mag niet in hoofdletters
ik zou als ik jouw was eerst de doos bekijken, ik heb zelfs een kaartje waas mijn simkaart inzat, m’n nummer en puk code opstond, misschien heb jij ook z’n kaartje ?
Je kan ook gewoon naar de t-mobile winkel om je pukcode te vragen, alleen dan moet je wel een bewijsje hebben dat het jou telefoon is xd/simkaart
ik kon hem gratis opvragen via de klantenservice hoor?
nog een x proberen op te vragen. :]
Die van mij stond ook op de doos.
Maar ik kon 'm daarna ook gratis opvragen hoor.
Ik kan hem ook gewoon opvragen via internet volgens mij. Maar bij mij stond die niet op de doos maar op het kaartje waar je simkaart in zit…
Maar ze zeiden ja weet niet weet niet en toen dacht ik van wat heb ik hier aan? Maar staat het ook op je achterkant van je simkaart?