pukcode kwijt

Hey,
sinds gisteren kan ik niet meer op mijn gsm, doordat ik mijn pukcode niet meer weet…
Ik nam dus mijn gsm [die tot zover ik wist] uitstond, hij stond blijkbaar al aan [wat hij wel meer doet in mijn boekentas, tja ik heb een star xd] en ik moest mijn pin dus invoeren; ik doe dat zo rap, omdat ik dacht van ja als het fout is kan ik nog 2 keer doen op het gemak… plots komt erop “puk code invoeren” ik kreeg bijna een hartaanval xd! Want die code weet ik dus niet meer en dan is zooooo irritant. Ik heb al bijna naar elk nummer gebeld van proximus, maar die zijn blijkbaar uit ge bruik ofzo? Ik heb ookal gemaild maar daar heb ik dus ook nog niks van gehoord? Weet iemand nog een nummer van proximus? Want ik wil zo graag mijn puk hebben, kan ik weer op mijn gsm! Ik heb dus trouwens ook dat boekje niet meer, maar dat is een ander verhaal xd

x 'k hoop dat jullie me kunnen helpen!

Heb je die brief o.i.d. die je er in het begin bij krijgt niet meer? Daar moet het op staan. En anders op dat ding waar je de simkaart uithaalt (bij mijn T-mobile was dat zo’n soort pasje)?

heb jij vodafone?
want ik had dat vorige week ook en dan kun je gewoon naar de site van vodafone gaan en daar staat dan ergens je puk code (;
en misschien is dat met andere providers ook wel zo.

@2MORROW
Het zit zo de sim was eigenlijk van mijn mama zo 6 jaar geleden enzo enja zij vond het genoeg voor haar pin te weten, en eigenlijk werkte ze er nie echt veel mee dus stilaan kreeg ik hem dan zo, en sinds een jaar of 4 is die ook wel volledig van mij, en zij heeft dus dat boekje of dat dingetje waar je je sim uithaalt niet meer :s

@OpblaasKrokodil nee ik heb Pay&Go maar ik ben wel bij proximus dus. probleem is dat blijkbaar geen énkele helpdesk werkt van proximus?

Ik ben trouwens uit belgië

profider opbellen en pukcode vragen

Ik denk dat je provider niet zomaar pukcodes geeft, die worden volgens mij maar eenmalig verstrekt…

Ik had dat ook, je moet gewoon naar de winkel gaan. Heb je t-mobile, ga je naar de t-mobile winkel en dan vraag je het daar & dan moet je je adres nzoo opnoemen & dan krijg je hem weer. Heb ik ook gehad, idd irritant :p!

ik had wel gehoord dat ik moest bellen naar provider (proximus) maar daar neemt de helpdesk dus niet op?

moet je even je provider bellen
en het is logisch dat de helpdesk niet opneemt, het is na zessen.

Ze staan zelfs gewoon op de site van veel providers.

huh heb je de star al 6 jaar?
bedoel je de samsung star? ;o.