Puistjes!

Hee meiden! Ik ben nieuw hier dus sorry als ik een beetje onhandig ben… Maar ik heb dus een probleem. Ik heb laatste tijd steeds meer last van puistjes, weten jullie er een goed middel tegen? Mijn vader zei dat ik er tandpasta op moest smeren maar ik heb het idee dat het nu alleen maar erger is… :frowning_face:

tandpasta is een kut middel, het werkt niet goed tegen puistjes! er bestaat ook al een topic over acné en andere topics, je kunt de zoekfunctie daarvoor gebruiken en dan zie je een heleboel topics over puistjes, misschien kun je daar wat in vinden.

je kunt wel op letten dat je wat minder vlees eet. Het kan ook komen doordat je ongesteld moet worden. Je kunt clearasil gebruiken. Bij sommige mensen helpt het niet maar bij mij wel. ik gebruik deze
http://www.clearasil.nl/stayclear-3in1-wash.php
suc6

^ Stop alsjeblieft met het gebruiken van Clearasil, dat is zeer slecht en agressief. Het lijkt een goed middel, maar het is echt slecht.

@ weyy ik raad je zeer af om clearasil te gebruiken omdat het je huid kapot en droog maakt en ontzettend agressief is! ik las trouwens ook laatst dat je als je geen puistjes wil je nog steeds gewoon vlees en chocola kan eten hoor. maar dat weet ik niet zeker, je kunt het altijd uitproberen of iets beter werkt als je het eet of niet.

benzoylperoxide van de apotheek :slightly_smiling_face:

^ Benzoylperoxide inderdaad. Laat je wel goed adviseren hier over.

Bedenk wel: Het voorkomt puistjes, het haalt puistjes niet weg. Mijn zus smeert steeds als er al puistjes zijn, dat schiet niks op. Als je huid vettig is en je voelt al de kleine bobbeltjes op je huid, dan smeer je er wat overheen (niet op plekken waar je geen last hebt van puistjes) en meestal na 2 dagen is het weg. (Gebruik wel eerst zeep om de vettige laag te verwijderen).

Ik zweer nog steeds bij het mint julep masker… daarnaast gezicht goed wassen en schoonhouden

Vlees eten heeft helemaal niets temaken met puistjes.

• je huid elke dag reinigen
  • minder vettige dingen eten
  • clearasil heeft wel producten tegen puistjes

Mint julep masker for live.

Precies net als chocola. Dat heeft meer te maken met stoffen in chocola zoals suiker, maar chocola zelf doet totaal niks met je huid.

Gewoon vettig eten vermijden helpt wel, en veel water drinken al helemaal.

dank jullie wel! ik ga morgen even langs de apotheek :slightly_smiling_face:

PinkSweet & FLIESAWAY Waar haal je dat masker en hoe duur is het?