puistjes

ik heb dus een probleem, uhm nou ik wil graag een soort schema houden met eten zegmaar zodat me puistjes minder worden ( meer fruit groente water drinken etc ) alleen ik word steeds zo dun daarvan… en ik wil gewoon normaal blijven, wat moet ik doen ?

Je hoeft niet per se een volgens een dieet te eten. Als je je gezicht elke dag reinigt en veel water drinkt word het vanzelf ook wel minder. In de puberteit heb je vaak gewoon meer last van puistjes etc… Gelukkig heb ik er zelf niet heel veel last van (wel mee-eters :frowning_face:) Maar je moet natuurlijk gewoon altijd gezond eten, maar niet zo dat je er erg van gaat afvallen. IK zou gewoon proberen elke dag je gezicht te reiniger, water drinken, en kijken of het wat sneller minder word.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-algemene-puistjes-acne-topic-127663.0.html

Neem eens een kijkje in dit topic. Staan genoeg opties in!

Ik ben zelf nu 13 en 1 van de enige uit m’n klas die 100% puistjes loos is. Ben ik wel blij mee. Wat ik gewoon doe is:
-Make up eerst weghalen met een make up doekje

• Speciaal oog make up spul daarna op een watje doen en nog met mn wimpers mee borstelen zodat overige resten verdwijnen
  • Gezichtsreiniger erover heen
  • Gezicht nog een keer wassen
    -Nacht crème er op

Dit doe ik in de avond. Het kost wat meer tijd, maar m’n huid blijft er wel mooi door. En je moet gewoon letten op hygiene, niet met vieze handen aan je gezicht zitten of zo en zorgen dat er niet veel vuil onder je nagels komt. Zo kan je ook puistjes loos blijven of naja het verminderen.

Als ik snel van puistjes wil afkomen, smeer ik er tandpasta op. Werkt altijd goed.
Meestal na een dag zijn we weer weg. :relieved: Dat misschien een idee?

maar natuurlijk!

Eerst proberen, dan oordelen. Het droogt namelijk het puistje uit.

:’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’)
nee.