Puistjes..

HoiHoi.

Ik heb nogal wat puistjes en die wil ik heel graag voor het nieuwe schooljaar weghebben. Hoe moet ik dat doen? Heeft iemand receptjes ofzo? Ik wil het echt heel graag !

Alvast bedankt !

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-algemene-puistjes-acne-topic-127663.0.html

Er is een algemeen puistjes topic.

Ik ben daar ooit voor naar de dokter geweest en toen kreeg ik differin zalf, misschien moet je dat eens proberen :slightly_smiling_face:.

Ik Heb er ook super veel last van!! vorige zomer heb ik wat geprobeerd:

Ik was me gezicht meestal 1x snel s’ochtends ik weet dat het niet zo fris is om het maar 1 x te doen op een dag maar ik heb niet zo veel tijd en ben lui :flushed:
Dus ik heb geprobeerd om me gezicht 2 x grondig te wassen en het resultaat was te zien!! Me puistjes waren eens tuk minder en m’n gezicht had een mooie glow , ik was er super blij mee. suc6!

xx

Aan de pil werkt het best over het algemeen (als je dat wil/mag natuurlijk)

hee esmee! ik wou ook graag volgende jaar puistjesloos beginnen. dus ik ging veel op sites kijken en daar kwam ik biergist tabletten tegen. ik probeer ze nu net 3 weken en het heeft mij heel erg geholpen. je moet 3x3 tabletten nemen per dag. er zitten geen bijwerkingen aan, dus heel veilig. van biergist tabletten word je haar en nagels ook mooier van! :smiley::+1: ik schaamde me vorig schooljaar best wel met mijn puisjes, dus wou dit schooljaar er echt vanaf zijn! ik hoop dat je hier wat aan hebt!

xx

Eet gezond. Zo min mogelijk ongezonde suikers en vetten.

-Scrubben

masker: Honing - banaan.

• 1/4 banaan
  • 1 eetlepel honing

En dat mixen & dan 20 minuutjes in laten werken!

1x per week

Gewoon naar de dokter gaan! Ik had eerst een vloeistof (Inderm, op recept en gratis) die ik 2x per dag op m’n hele gezicht moest aanbrengen met een watje, maar die werkte bij het derde potje niet meer goed, dus ik heb nu een zalf (Ook op recept en je moet zelf volgens mij 3 euro bij betalen) die ik alleen op de probleem zones moet aanbrengen. Die laatste is dus niet ideaal als je hele gezicht onder zit, maar bij mij is het alleen erger op m’n voorhoofd boven het gat tussen mijn wenkbrauwen, m’n kin en de helft van m’n jukbeenderen, dus dan is het echt ideaal. Mijn gezicht is helemaal glad nu namelijk.

Ik had erg veel kleine puistjes rond me wangen. Toen probeerde ik de tea trea olie van The Body Shop. Alleen niet alleen de olie werkt gelijk. Ik kochtte een kleine set met een selectie tea trea producten. Elke dag gezicht wassen met de tea trea facewash, dan de toner gebruiken, dan de olie aanstippen of met een watje product aanbrengen, en als het olie opgedroogt is, de nachtcreme aanbrengen. Het hielp echt voor mij!

Je huid ten eerste 's ochtends en 's avonds goed reinigen en ong 2x in de week scrubben. Een goede crème die bij jou huidtype past zal ook goed doen. Heb je de slakkenslijmgel van de action al geprobeerd? Deze heeft bij mij ook wonderen gedaan!