Puistjes

Hoi meiden ik heb morgen een feestje, en ik heb nu 3 dikke puistjes en ik wil dat ze zo snel mogelijk weggaan. Ik heb een paar vragen ;

1. Helpt stomen tegen puistjes ?
  2. Hoe gebruik je een action gezichtsmasker ?
    3.Hoe kan ik het beste me puistjes camoufleren
  3. Wat kan ik doen tegen me puistjes
  4. Ik ga douchen en een gezichtsmasker op doen en nog stomen welke zal ik het eerst doen en welke als tweede en welke als laatst?

Alvast bedankt!

GEEN ACTION DINGEN AANBRENGEN
Ik heb het zelf ook gedaan en het werd bij mij erger !
En ik heb geen gevoelige huid.
NIET doen.
Je hoeft niet persee een volgorde te hebben.
Ik ga morgen naar de hammam dus dan drogen ze ook uit yeah !

denk niet dat je in een dag die drie puistjes weg krijgt. Maar je kunt het camoufleren met een camouflage stick of een concealer. :slightly_smiling_face:

Algemeen topic over.

Ga geen maskers of andere troep gebruiken. En alleen je gezicht schoonmaken met water, meer niet. Een dagcreme helpt wel voor sommige mensen! Bij mij werkt zelfs van dove een bodylotion :’).
Stomen wil wel helpen, er vanaf blijven helpt, tandpasta werkt ook bij sommige mensen.

Ik heb een spulletje, en dat werkt heel goed omdat het bacteriën doodt. Maar dit kan je niet zomaar krijgen, dus misschien regelmatig schoonmaken met gekooktwater en zout?

Maskers kunnen wel werken maar dan moet je weten welke voor jou geschikt is en gebruik bodylotion nooit op je gezicht! hierin zitten vaak bestanddelen die niet goed zijn voor de gevoelige huid van je gezicht zoals parfum.
En je gezicht alleen met water schoonmaken is ook niet goed want water droogt uit, een dagcrème hydrateerd de huid alleen en of het ook echt tegen puistjes werkt betwijfel ik.

Wat je tegen je puistjes kan doen is met reinigings-lotion/tonic reinigen, of een facewash gebruiken.
Stomen helpt om de poriën te openen en volgens mij gaat het vuil er dan ook uit, hierna kan je een lekkere dagcrème/nachtcrème gebruiken om je huid te voeden.
Puistjes gaan vaak niet zomaar weg dus ik zou ze proberen te camoufleren met concealer.
Je zou kunnen proberen om tandpasta op je puistjes te doen, hierin zit een stof dat je huid uitdroogt dus gebruik het ook alleen op de puistjes en echt in noodgevallen, hiermee kan je gewoon slapen en het in de ochtend eraf wassen.

Probeer je huid goed schoon te houden, en blijf er verder het meeste vanaf. In 1 dag gaan die puistjes namelijk niet weg en als je er aan gaat zitten wordt het erger/roder. :slightly_smiling_face:

Tandpasta droogt puistjes uit. Ik bracht dit altijd snachts aan en sochtends waren ze vrijwel verdwenen.

1. Helpt stomen tegen puistjes ? Ik heb daar geen ervaring mee
  2. Hoe gebruik je een action gezichtsmasker ? Gebruik ik niet…
    3.Hoe kan ik het beste me puistjes camoufleren? Met een concealer
  3. Wat kan ik doen tegen me puistjes? Reinigen en van afblijven
  4. Ik ga douchen en een gezichtsmasker op doen en nog stomen welke zal ik het eerst doen en welke als tweede en welke als laatst? Eerst stomen dan douchen dan een gezichtsmasker

Je moet je gezicht gewoon goed wassen. 3 keer per dag en dan verdwijnen ze wel. Al die rotzooi moet je nooit op je gezicht smeren het helpt alleen maar tijdelijk.

Hier is het algemeen “Puistjes en acné topic” voor.