hoi
ik heb last van pukkeltjes en puistjes
weten jullie iets hoe ik het kan voorkomen ?
zonder foundation ofzo iets?
xx
Gezond eten helaas en veel water drinken
Niet met je (vieze) handen aan je gezicht zitten. En je gezicht goed reinigen twee keer per dag.
En idd ook genoeg water drinken.
Misschien kun je in het algemene topic zoeken naar tips!
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-algemene-puistjes-acne-topic-127663.0.html
dankjullie wel <3
onwijs bedankt
Zorg dat je 's morgens en 's avonds je gezicht reinigt met producten die bij je huid passen. Ga hiervoor naar de betere drogist (etos en kruidvat kun je dingen kopen, maar ze zijn niet zo goed in producten aanmeten vind ik zelf). Zorg dat je reiniging hebt voor je gezicht en je ogen, serum en dag/nacht cremé. Dit doe je dus 's morgens en 's avonds.
Verder kun je nog één keer in de week een masker opdoen en een peeling nemen. Ga ook hiervoor naar de drogist voor advies.
Veel water drinken werkt ook zeker goed en chocola en vet eten zal ik mijden. Het is niet bewezen dat je daar pukkels van krijgt, maar ik ben er zelf van overtuigd dat het wel factoren zijn die mee spelen bij het krijgen van pukkels. Pukkels moet je ook niet uitknijpen, mocht je dit wel doen zorg er voor dat je gelijk alles reinigt met clearasil(?).
ik neem altijd water mee naar school en ik k heb dagcreme van de kruidvat misschien niet zo handig
is er niet iets goedkoops bij kruidvat wat wel goed is want ik heb niet zo veel geld maar wil puistjes wel het liefste voorkomen
jaaa water neem ik altijd mee naar school en met eten daar kan ik echt niet vanaf blijven ga het nog een proberen
Ze hebben daar wel goede producten, maar je heb verschillende huiden. Bij ons is de DA heel goed en niet al te te duur. Ik zou daar een keer om advies vragen en later weer bij de kruidvat kijken als je weet wat voor een huid je hebt.
okee dus ik moet gewoon naar de da en dan vragen wat ik voor een huid heb ofzoo?
Precies hetzelfde probleem. XD Ik vind eten te lekker om het te laten staan, gelukkig heb ik een snel stofwisselingssysteem, maar voor mijn puistjes is het niet erg goed.
Ik moet van mijn gezicht afblijven. en het alleen met water wassen.
Zodra ik producten gebruik is/wordt mijn huid verstoord waardoor ik of echt een enorm schrale huid krijg zo schraal dat het pijn doet. of een hoop puistjes.