Puistjes rug/schouders/hals

Hallo,

Ik heb een heel groot probleem.
Mijn hele rug, schouders, boven mn borsten en hals zitten onder de puistjes. Ik schaam me er echt heel erg voor en durf nu geen lage halsen meer te dragen omdat ik bang ben dat iedereen me raar en vies vind.
Op mijn gezicht heb ik ook puistjes, maar wel minder.

Wat moet ik hieraan doen?!

veel ermee in de tuin in de zon gaan zitten, dan drogen ze uit.

Je hebt van essence speciale spray om op je huid(speciaal voor lichaam) te spuiten, ze drogen dan uit.

wat voor spray is dat? Die moet ik hebben!

Hij heet essence anti-spot bodyspray dacht ik, en het is een blauw flesje,
van de pure skin lijn geloof ik…

Het is mooi weer, ga lekker in de tuin liggen :V

Bij Lush heb je een special rugmasker en scrub in één, het heeft mij iig heel erg geholpen. En met een potje doe je erg lang. Het heet Mask of Magnaminty.

naar de dokter
en vraag om differin gel
ik had het ook en het is nu over bij mij.
GEWELDIG SPUL

wat is differin gel?
ik eet gezond sinds een paar maandjes, enne alles alles is weg bij mij :slightly_smiling_face:.
en ik doe elke avond een rauwe aardappel snijden en dan over mn hoofd heen, veel gaat weg en het wordt egaal! zou je ook eens moeten proberen, miss werkt het ook op je lichaam.

Scrubben.
En ik weet niet of je het altijd hebt, of alleen soms. Want ik heb het soms, maar dat is gewoon een teken van mij huid dat het zon nodig heeft. Maar dat zijn niet echt puistjes, het zijn bultjes, maar ben niet van plan te kijken wat erin zit, als ik ermee de zon inga trekt het weg.

Heb ik ook last van! Voel je niet alleen. :grin: Veel in de zon zitten dan drogen ze uit indd. En verder geen clearasil troep erop smeren, helpt echt niet goed hoor. Elke ochtend en avond wassen, en niet aanzitten of uitknijpen! :slightly_smiling_face:

Laatst in een ander topic las ik hier ook iets over, dat komt omdat er een bepaald stofje in je shampoo zit waarschijnlijk… Ik zal kijken of ik nog terug kan vinden in welk topic dat stond…

Here it is:

[i]quote:
crazyinluvx3 schreef op 28 January 2010 @ 20:25:
ik heb altijd allemaal puistjes op mijn rug en schouderbladen ,
in me gezicht maar 4 ofzo die klein zijn en niet opvallen ,
maar op me rug echt heel veel en ik vind het echt heel vies ,
scrubben helpt niet want ik kan er niet goed bij ,
weet misschien iemand wat zou kunnen helpen ?
[ik eet vrij gezond vind ik ,]

Pak alsjeblieft je shampoo er meteen bij en kijk of het ingredient Sodium Lauryl Sulfate genoemd staat op de ingredientenlijst. Dit ingredient veroorzaakt namelijk rugacné, vaak rode en superpijnlijke pukkels.
Beter kun je op zoek naar een shampoo met Sodium Laureth Sulfate, dit is het minder agressieve broertje van Sodium Lauryl Sulfate.
In mijn geliefde John Frieda Luxurious Volume shampoo zat deze sodium lauryl sulfate en mijn huid op mijn rug was dan ook vre-se-lijk. Sinds ik dit weet ben ik gestopt met John Frieda en overgestapt op een andere shampoo. Ik heb nu nergens meer last van! Dus dit raad ik je aan![/i]

Dit stond in dat algemene topic!

wohh handig =O

Hoi!

Ik heb er op mijn rug ook heel erg last van. Het gaat eigenlijk het best weg als je in de zon gaat zitten. En ook een paar keer in de week je rug schoonmaken met een ruggenborstel, eerst een keer met zo’n badschuimspons en dan scrubben bijv. met zo’n speciale handschoen en daarna met een ruggenborstel, dan is het helemaal schoon. Als je dat doet blijven het mee-eters, dan worden het sowieso geen puistjes. En als je het echt oed doet gaat het helemaal weg!

xxx

Bij mij wordt dat ook heeel erg als ik een tijdje erg ongezond eet (was op reisweek met school, toen ik terugkwam… noh :O).

In de zon gaan zitten werkt volgens mij wel heel goed. Maar ik zou ermee naar een dermatoloog gaan, die heeft vast wel een oplossing.

Ik heb er last van als ik veel sport.
Iemand heeft mij ooit verteld dat zink tabletten
het tegen gaan. Ik heb ze meteen gekocht
ik slik ze nou al een jaar elke ogtend (2pillen)
en in het begin werkte het echt heel goed!
je moet wel door blijven slikken. Want mijn
tabletten zijn nu bijv. op en dan komen ze weer terug.

ik heb herken mezelf enorm met dit probleem ! vorige zomer was ik aardig lang in de zon blijven liggen en was het echt een stuk minder maar helaas komen ze terug ); ik heb al verschillende goedjes gebruikt maar niets helpt ! ik wil deze zomer weer zonder zorgen in een bikini lopen maar ik ben bang dat als ik een zalfje of iets anders gebruik dat eerder mijn huid schaad dan mijn puisten weghaald ): wat helpt het beste?

up