Puistjes,Pukkels???wat is dit!?..

Ik begin nou heel erg last te krijgen van een soort bultjes!
Maar ik heb ook gehoord dat vichy heel goed was dus…
Zal ik dan vichy gaan kopee?

vichy heeft echt niets gedaan voor mijn huid en ik had best wel pukkels.

Nu gebruik ik babyface van Lush samen met reinigingsmelk van Weleda en een goede crème en het is veel minder.

Tip: laat je huid zoveel mogelijk met rust…ga het niet uitdrogen (=vaak averechts effect)

Met rust laten?
Goed idee ik zit er altijd aan egt dom! :frowning_face:
Maarja bedankt :grinning:

Je moet er inderdaad niet aanzitten, want hoe meer je er aan zit hoe erger het wordt. Bij mij werkt tea tree heel goed: bij de kruidvat, dag- en nachtcrème met teatree, ik geloof iets van drie euro. Als je dan ook nog de reinigingsmelk en dat soort dingen, oftewel gewoon alles ervan koopt werkt het nog beter =). En het is veel goedkoper dan vichy.

er zijn hier al veeeeeeeel te veel topics over maar goed
ik las op girlscene iets over een ingredient dat niet in je cremepjes mag zitten
paraffinum liquidum dacht ik dat het heet. het zit in zwitsal baby olie, nivea, hema lichtgekleurde dagcreme etc… dus je moet iig voordat je iets koopt bij de ingredienten kijken of dat erbij zit

verder: zoekfunctiee.

Ik had nooit never puistjes,
en een maand terug ineens heel veel…
toen heb ik elke dag 's ochtends en 's avonds mijn gezicht wassen (met een stuk zeep), en ik dacht van ja nou dat zal wat uitmaken en JAAAAA het maakt superverschil, nauwelijks meer puistjes !
dus het is het proberen zeker waard :slightly_smiling_face: !
en voor iemand met vettte huid is gewoon een simpel stuk zeep genoeg, ik had vanalles gehad van clearasil tot doktersrecept en een simpel stuk zeep werkt het beste :wink: !

Hm, een gewoon stuk zeep kan behoorlijk agressief zijn. Als je het met zo’n lush blok doet lijkt het me al beter maar het beste lijkt me dit (van wat ik nu van vaste zeep af weet.) : http://www.misslipgloss.nl/gamila-secret/ (bron = misslipgloss.nl ik heb geen ervaring.)

xx

Mijn broer heeft dit ook… Beetje een rare verklaring. Maar hij heeft er vooral last van met nieuwe kleren ander wasmiddel etc.

Nou zijn we erachter gekomen dat hij er in de zomer veel minder last van had. Hij is dus onder de zonnebank gaan liggen dit hielp…
Vichy werkt altijd goed. Gebruik vooral geen Clearasil, wordt je echt niet vrolijk van.

Succes

tea tree is inderdaad heel goed, ik heb de reinigings lotion en dag- nacht creme allebei voor 2 euro!

Zoekfunctie. al zoveel topics hierover.