Puistjes pfff..

…en ik weet dr zijn veel topics vn.
maar toch word ik er gek van !!
Puisten. Ik heb het niet ontzettend erg,
maar het is natuurlijk nooit mooi. en het gaat me zo onderhand
wel irriteren !

Ik hoor weleens dat de Pil schijnt te helpen?
njaa k ben zelf ook aan de pil { microgynon 30}

ennuh ik merk de niks van heur ?
iemand aanrader…?
want ik blijfffff niet aan het proberen met middeltjes
echt zoveel geprobeerd enz net zoals vast de meeste.

thnkz.

Ik scrub mijn gezicht 1 keer in de week en doe s’avonds creme op. Het help wel want ik heb amper last van puistjes. Ook natuurlijk goed make-up er af halen. Succes!
x

ik had er ook last van …ok niet egt erg ofsoo maar wilde er iets voor om te tegen te gaan …allerlijk zalfjes enzo gebruik niks hielp …mjha slik nu ok de pil…en heb de pil gekoze die ok helpt tegn puitjes …en het is nu wel minder… alleen als ik onggesteld moet worden dan komt het weer:(
mjha eigenlijk is er neit meer te doen dan dat…als nik help dan tjah kan er veder niks aan gedaan worden…:frowning_face: iedergeval niet dat alles voor altijd weg gaat…
mjha je kan poeder of dat soort dingen gebruiken…niet te veel op doen want dan word het alleen maar erger…dus gewoon klein bttj… en wat ok wel kan helpen zijn gezichtmaskertjes…die moet je dan na het douche op doen want dan staan je porien ng wijd open…das un tip;)
en niet te veel aan je gezicht komen…neit gaan wrijven ofsoo;) zo min mogelijk aankomen

Inderm. Helpt echt. Even langs de huisarts, en ernaar vragen, dan zal je het bij de apotheek kunnen ophalen :slightly_smiling_face:
Bah, ik heb deze uitleg nou al zoooooovaak gezegt in topics, maar goed.

ja scrubben doe ik ook weleens!
bedoel je nachtcremè ofwat?
haha ja idd elke avond make up dr af dat zoiezo=D

Ja dats die alcohol zooi toch. dat ken ik alwel…
maar daar droogt je huid uiteindelijk alleen maar teveel van uitt…
tenminste bij mij wel> en het stinkt zo erg na alcohol aldus.
maja opzich help het wel , maar je huid word dr niet beter van;)

Welke pil gebruik je ask vrage mag?
want als het bij jou wel help=D
ken ik die van mijn inruilen voor die bijv.

Dag en nacht creme. ^^

ik heb er ook last van… heb er speciale zalf voor maar het helpt niet zo goed, weet iemand niets wat echt goed helpt wat ik kan gebruiken? en voor mn gezicht schoon te maken, welk merk gebruiken jullie daarvoor?

Ik had eerst ook enorm veel puistjes, en ik werd er echt helemaal gek van.
Toen ben ik naar de dokter gegaan, die had me eerst de pil: diane35 pil voorgeschreven maar dit hielp dus echt niet! ik ben hier echt veel kilo’s door aangekomen… en mijn puistjes bleven

Ik dus terug naar de dokter, en die stuurde me door naar dermatoloog, dat is echt een aanrader!! die weet alles van de huid af. Die schreef me een zware midicijnen voor namelijk: roaccutane> en dat werkte echt! Ik heb het een aantal maanden moeten slikken, en na een paar weken zag je al duidelijk resultaat, ik ben er echt blij mee hoe ik er nu uit zie…
Dat is echt een aanrader!

XX Marije

Heb je foto van voor en er na?(A)

nee helaas niet :frowning_face:

Ik heb wel een site waar veel dingen opstaan hierover: Mssn daar even opkijken?!

http://www.roaccutanekuur.nl/ <Hier staan ook foto’s op van iemand waar je de verschillen goed te zien zijn…

XX

De medicijnen hebben btw wel een aantal bijwerkingen…
Ik zelf had een erg droge huid gekregen, en een beetje schilferig, dat trok later wel weg… Mr het resultaat is er zker

Okee !
hahha nee je wilt der ook nie dik vn worde…
nJa daar dacht ik ookal aan ja, dermataloog
maar kost dat geen geld enz… :sunglasses:

Tjaa je gezicht gewoon goed verzorgen ,
maar ja sommige mensen hebben gewoon meer last van
puistjes als andere en dat kan je soms niet voorkomen …

Roaccutane werkt inderdaad heel goed! Hier is ook een topic over.

Ik heb geen idee, maar volgens mij krijg je veel vergoed door de verzekering

ik ben erg blij met mijn huidd want ik heb nooit puisten<3(heel soms)
Maar want “schijnt” te helpen is dat je je insmeert met lotion en dan je hooft boven heet water te houden dan komen de porien los…Het is ook goed voor je huid dus het hoeft niet alleen als je puisten hebt.

Ja dats die alcohol zooi toch. dat ken ik alwel.. maar daar droogt je huid uiteindelijk alleen maar teveel van uitt.. tenminste bij mij wel> en het stinkt zo erg na alcohol aldus. maja opzich help het wel , maar je huid word dr niet beter van;)

ja maar daar hebben we dan uiteindelijk weer creme voor :wink: , en je moet het ook niet over je hele gezicht smeren, maar alleen op de plekken waar je puisten hebt.

ddat van die pil: het verschilt bij de meeste mensen of je er minder puisten van krijgt.

meschien moet je make-up vervangen door mineral make-up die verstopt je porieen