Puistjes op mijn voorhoofd.

Ik heb kleine puistjes op mijn voorhoofd. Ze verdwijnen niet en ze worden ook niet groter. Weet iemand waarom en zo ja wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt! xxx

Misschien allergische reactie?

Hmm, je hebt wel anti-pukkelcrèmes, ik kan alleen niet verzekeren dat ze werken. Als het blijft, kan je naar de huisarts gaan en dan kan die je middeltjes/medicijnen geven :slightly_smiling_face:

ja je moet naar de huisarts gaan en zeggen dat je r iets voor wilt, dan krijg je meestal puistencremé

Ooh jaa dat heb ik ook! Ik smeer er elke avond slakke gel op en er zijn er al een paar verdwenen, maar ze gaan niet allemaal weg. Misschien kun je het uitproberen?

jaa bij mij werkt de slakkencreme ook supergoed!
en voor een zachte huid! :wink:

Kan het komen omdat je een pony hebt of een pluk die over je voorhoofd hangt?
Ik had nergens puistjes behalve dus bij mn haarlijn, toen heb ik mijn haar laten groeien en ik ben herbaslism van de Lush gaan gebruiken. af en toe een maskertje en natuurlijk elke dag je huid reinigen, met reinigingsmelk en tonic. Dat hielp bij mij.

Tandpasta erop smeren helpt mij mij goed, of een halve aardappel er overheen wrijven.

Daar had ik vroeger ook erg last van (: Kwam volgens mij door m’n pony, dus s’nachts kun je die met een speldje wel van de gezicht halen (als je die hebt). En voor de rest je huid goed reinigen (:

Dat heb ik ook en het gaat idd niet weg… het komt niet door een pony en ook al reinig ik mijn huid iedere dag, ze gaan niet weg.
Ik ben er een tijd lang heel onzeker over geweest maar mijn vriendinnen zeiden dat je het eigenlijk amper ziet (: Ik lette er gewoon zelf veel te veel op.
Dus gewoon je huid blijven reinigen en je niet te veel druk maken (:

BB cream :grinning: http://mens-en-gezondheid…-voor-de-lichte-huid.html

Nooit tandpasta.
Dat droogt je huid uit, en het brand :")

Zijn ze huidskleurig?
Ik had namelijk allemaal huidskleurige inimini bultjes en toen ik ervoor reinigingsmelk/tonic gebruikte werd het erger, dus als ik jouw was zou ik er niks aan doen want het is wss een allergische reactie ergens op. Ze gaan vanzelf weg !

Ik heb ook allemaal puistjes op mijn voorhoofd, het valt niet heel erg op, maar het is van dichtbij net een bergenpark :S.

Ze zijn inderdaad huidskleurig en ik heb geen pony. Dat met die aardappel heb ik al geprobeerd. Maar ik kan die puistjes ook niet uitknijpen, en als ik het doe wordt het helemaal rood en er komt niks uit…

Waar kun je die slakkencreme kopen?

^bij de action kan je slakkengel kopen.
Maar daar moet je niet te veel van smeren, dacht zeg t vast. (: