Puistjes op je hals.

Heyy!
Ik heb erg last van puistjes op mn hals maar niet in mn nek, het zijn geen grote puisten ofzo maar echt van die kleine bultjes het lijken wel een beetje van die warmte bultjes maar dat zijn het niet. Erg vervelend, wie heeft dit ook? Of gehad en hoe kom je er vanaf?
Liefs!

kan het van de zon komen? dat heb ik ook wel van ‘de eerste zon’ gewoon aftersun proberen, en anders van die zalf voor babybilletjes; sudocrème. en anders talkpoeder, als dat niet lukt weet ik het ook niet :stuck_out_tongue: .

Ik had het ook.
Gewoon erafblijven.

Probeer fresh farmacy van Lush

Eraf blijven lijkt me inderdaad het beste.

Ik had laatst van die rode bultjes in me nek. Hele kleine, leek wel uitslag ofzo. Nee maar volgens mij kwam het doordat mijn huid daar te droog was, dus ik heb paar dagen hydraterende crème erop gesmeerd en tis nu bijna weg.

Eerst scrubben ! En dan inderdaad hydraterende crème erop doen, je kunt er ook spul opdoen tegen puistjes voor je gezicht, maar dan doe je het daar. Had ik ook een hele tijd last van, nu nogsteeds een beetje, maar een stuk minder, en niet krabben, heb er ook litekentjes aan over gehouden ^^ :S

Ja heb ik ook. Alleen zijn het bij mij geen puistjes, maar lijken erop. Het zijn rode bultjes bij mij. Ik denk dat het zonneallergie is!

Thanx voor de tips!