puistjes: biergisttabletten

hallo

ik heb al heel lang last van puistjes en mee eters en heb al van alles geprobeerd maar niks werkt goed sommige zalfjes werkte wel maar niet zoals ik het zou willen!
nou zei me moeder dat zij vroeger biergisttabletten slikte en dat ik dat wel eens kan proberen…? nou wu ik vragen of jullie misschien ervaring hebben met biergisttabletten of het werkt en hoeveel je er moet slikken en hoe lang het duurt voor het werkt?
als jullie andere tips hebben om de puistjes en mee eters weg te krijgen zijn ze van harte welkom want ik wil zo graag een gave huid!!

xxxx

ik slik zo ook en ze helpen heel erg goed !! <33
ik heb geen last meer van puistjes !
je moet er 9 slikken op een dag dus 3 elk dagdeel voor alke maaltijd .
het duurt een week voordat je resultaat ziet en het zuivert je bloed en puistjes komen ook van binnen vandaar : ze helpen echt en helemaal niet duur 3 euro ofzo kopen zal ik zeggen

Ohhh, dat wil ik ook proberen!!
Waar koop je dat spul?
Gewoon in de kruidvat ofzoo

Haha biergisttabletten…! Kun je dan niet gewoon elke week biertjes drinken :stuck_out_tongue: ?

nog nooit van gehoord. klinkt wel eng. kan het niet uitlopen tot een verslaving ofzo, dat je er uiteindelijk 200 per dag slikt? ik weet niet dat het helemaal safe is.
Bij een vette huid kun je het beste vichy normaderm gebruiken. Twee druppels etherische druppels onder je dagcréme doen ook wonderen. Als je echt hardnekkig acné hebt kun je ook iets hebben aan microdermabrasie.
En verder hoort het gewoon bij onze leeftijd, gewoon accepteren.

ga naar de apotheek! :wink:
vraag om de tube benzoylperoxide hydrogel! en dan kan je kiezen tussen 50 en 100 ga voor 100… en dan beginnen met een kleine tube is 2 euro :slightly_smiling_face: werkt perfect! allee vriendinnen van mijn zusje gebruiken het en mijn zusje ook werkt uitstekend!

die biergist wordt je alleen maar misselijk van!

haaj

wel dat het bij de leeftijd hoort maar ik ben bijna 15 en heb het al vanaf mijn 9e dus ik word het een beetje zat en daarbij komt ik heb al een paar littekens en ik wil er liever niet nog meer!!

en die benzoyl peroxide hydrogel heb ik al 10% zelfs :frowning_face: en dat helpt wel een beetje maar niet bepaals goed :cry:

maar als iemand nog dingen weet die zouden kunnen werken wil ik het graag weten :grinning:

biergisttabletten werken super!
mijn huid is bijna helemaal gaaf, en ik slik niet eens de hele aanbevolen hoeveelheid per dag! :grinning:
alleen werkt het pas na een paar weekjes… (bij mij na 2 weken)

wat zijn het?

Waar kan je die tabletten kopen ?

kruidvat, 480 tabletten voor 1,85 staat hier op het potje 3 × 3 op een dag innemen

en waar staan ze dan ergens bij? Want ik zou eigelijk echt niet weten waar ik het dan zou moeten zoeken in de kruidvat… srry :grinning:

die ga ik kopen:D

wtf :grinning::smiley: me 2 !!!

ergens bij de aspirines enzo, daar vlakbij , tussen de potjes,

maar je moet wel volhouden anders werkt het totaal niet

me moeder heeft ze gister mee genomen ik slik ze nu 2 dagen als ik verbetering zie dan plaats ik gelijk een berichtje:D

en meerdere tips zijn welkom:D

lijkt me wel handig ahoewel ik niet hoop dat ze ook naar bier ruiken… dat stinkt :wink:

ze stinken wel ja, maar bij mij helpt het heel goed; ik slik ze al een paar maanden!

Ik heb ze vandaag gehaald dus ga ik het maar eens proberen, hoop dat het werkt!
Maakt het trouwens uit of je ze voor, tijdens of na je eten neemt?