puistje maar morgen gala

ik heb een groot probleem, althans dat vind ik dan ;$

Ik heb 2 huge huge puisten op mijn kin. Echt van die rode met witte stippen in het midden.

Opzich niet zo’n probleem… als ik morgen niet mijn eind havo5 gala had!
Er zullen vast meiden zijn die zeggen: wat maakt dat nu uit -,- of iedereen heeft wel eens puistjes.
Maar ik voel me dr echt onzeker door, en al helemaal op me gala ;$

Nu mijn vraag, wat moet ik doen!? niet aankomen, en hopen dat het morgen verdwenen is? of kan ik hem beter uitknijpen?

Pleas help! :blush:

(ik heb al geprobeerd: stomen, maskers, benzoyperoxide)

Als er gele/witte kopjes op zitten zou ik ze uitknijpen en daarna goed ontsmetten, en er niet meer aankomen.

Heb je ervaring met uitknijpen? Ik had dat wel gedaan.
Bij zulke puisten duurt het namelijk erg lang voor ze weg zijn.

+ morgen concealer dragen.

Geen tips voor je, misschien een beetje tandpasta (ook al staat dat er om bekend, dat dat niet echt goed is, maar het droogt het puistje wel uit).

Die haat ik ook verschrikkelijk!
Ik zou zeggen (je krijgt ze toch niet helemaal weg binnen een week…)
-uitknijpen (echt niet vaak doen, krijg je littekentjes van)
-ontsmetten
-schoonmaken
-reinigen

en daarna niet meer aankomen.
Waarschijnlijk heb je dan nog wel een rode vlek de dag erna,
maar daar hebben ze een wondermiddeltje voor: Foundation!!

en als je dat liever niet gebruikt (het is niet echt goed voor je huid… maar kan wel voor een keertje, denk ik?) camouflagestift en de juiste kleur C:

Veel plezier op je gala.
x

aah dankjewel voor jullie snelle reacties meiden ! :slightly_smiling_face:

ik denk dat ik ze dan maar ga uitknijpen…
en jullie zeggen goed reinigen en ontsmetten, gewoon met water? of met iets anders?

en morgen op me gala, dan maar foundation ja :grinning:

Goed reinigen, ontsmetten en dan dagcrème op je hele gezicht smeren en morgen foundation/concealer op doen ofzo. Komt helemaal goed, maak je geen zorgen want door stress krijg je altijd alleen maar meer pukkels, tenminste dat heb ik haha.
Veel plezier op je gala!

ik ontsmet met sterilon…

-uitknijpen
-ontsmetten met alcohol (niet goed natuurlijk maar ik denk altijd maar zo: een wondje geneest sneller dat dat een puistje erover doet om weg te gaan. al moet ik er wel bijzeggen dat ik er geen littekens van krijg, kan bij jou wel miss)

-groene concealer
-gewone concealer
-foundation
-nog meer gewone concealer

Dat is mijn SOS puistenplan, hopelijk heb je er wat aan.

Haha, ik zou ook het SOS puistenplan doen. Of in ieder geval iets in de trant van dat. Als ik op een dag als dat een puist zou hebben zou ik het:

• uitknijpen
  • gewoon simpel reinigen met water (alcohol prikt dan toch?)
  • concealer erop!