puistje heel zichtbaar plekje..

Hee !
nou ik heb dus een puistje precies op m’n voorhoofd, maar je kan het voor mijn gevoel echt goed zien en ik draag geen foundation of iets, omdat t dan alleen maar erger word
hebben jullie nog tips om hem weg te laten gaan / minder zichtbaar te maken ?
ik heb m nu al 2 dagen haha, dacht dat 't zo onderand wel weg zou zijn.

xoxo

Gewoon 's morgens en 's avonds je huid goed reinigen, en verder wachten tot hij verdwenen is. En zeker niet gaan uitknijpen.

Foundation gaat het niet echt erger maken…Tegenwoordig zijn er weinig foundations die ècht slecht zijn voor je huid. Een heel klein beetje kan geen kwaad.

Ik heb er eentje precies middenop mn neusbrug, centraler kan gewoon echt niet -.-

-doop een wattenstaafje in alcohol en maak de puist iedere ochtend en avond schoon
-gebruik eerst een groene concealer om de roodheid tegen te werken, dan foundation dan nog normale concealer
-knijp hem uit, maar alleen wanneer je zeker weet dat het tijd is! anders maak je het erger! Als je hem hebt uigeknepen meteen schoonmaken met alcohol, anders blijftie terugkomen zoals die van mij, dit is de derde keer dat hij terug is -.-

Niet miepen, heel m’n gezicht zit onder :'D
Gewoon goed reinigen en een uitdrogende crème ofzo erop smeren!

2 dagen vind ik echt heel weinig, die van mij blijven echt minstens een week :’)

Nouja, iedere huid is daarmee anders ik krijg bijvoorbeeld van chocola ook puistjes terwijl overal op internet staat dat het niet kan… daarom eet ik het bijna nooit haha
maar dat heb ik dus ook met foundation dat ik puistjes krijg :frowning_face:

haha wat bedoel je precies met groene concealer ?

er tandpasta op doen, daardoor droogd het uit, niet vergeten het er af te halen de volgende dag!

groene concealer; je hebt die gewoon bij drogisterijen. catrice heeft een heel fijn concealer palet, daarin heb je verschillende tinten concealer en ook een groene. dat is een concealer in groene kleur, die niet ‘groen’ op je huid verschijnt maar wel de roodheid wegwerkt. het lijkt dan een stuk minder fel en als je er daarna een beetje gewone foundation overheen doet zie je er bijna niets meer van. (:

Wat bij mij alltijd goed helpt is alcohol. Van die alcohol die je ook gebruikt als je oorbelgaatjes gaan ontsteken.

Reinigen en om het te camoufleren kun je concealer of iets dergelijks gebruiken.

Dit kan inderdaad ook wel helpen. Maar dan echt ALLEEN op het puistje smeren, voor de rest van je huid is dat echt veeel te ‘sterk’ en heel slecht.

niks er aan doen zeker niet gaan uitknijpen gewoon je gezicht reinigen

Van essence heb je zo’n cover stick met aan de ene kant huidskleur en aan de andere kant groen. In de kleurencirkel staat groen recht tegenover rood en groen kan dus de roodheid als het ware neutraliseren. Dus je stipt het eerst even aan met groen en vervolgens met de huidskleur. Het zal natuurlijk niet 100% onzichtbaar worden, maar het valt zeker minder op. Het is nog geen 3 euro geloof ik.

Zo inderdaad haaha

Niet over twijfelen bijna iedereen heeft er wel 1 of veel meer.

Met groen valt het JUIST goed op. Daarom liggen bij de slager tussen het vlees groene nepblaadjes.