Hey mensen, ik heb nu sinds een paar dagen iets op mijn kin, een ontsteking, twee dikke bulten met pus erin, (ze zijn nog niet groot of zo, nauwelijks zichtbaar, maar zeker wel voelbaar… auw) hoe moet ik ze verwijderen? Echt ik wil ze zo snel mogelijk weg, ik hoop niet dat ze gigantisch worden als in de youtube filmpjes waar je ze zo opensnijdt en alles eruit vliegt en ughh smerig. Kan ik naar de dokter hiermee of zo… ik vind dit echt naar. xD
afblijven! en wachten totdat het weggaat/ zich dermate ontwikkeld dat je er wel iets aan kan doen.
ik noem dat altijd ‘ondergrondse’ puisten, haha. Maar daar moet je echt van afblijven, met een beetje geluk komen ze niet eens omhoog. Vaak verdwijnen ze vanzelf weer, en wordt de pijn minder. Als ie wel omhoog komt kun je m gewoon uitknijpen zoals een gewone puist. Maar dat moet je zeeeker niet te snel doen/alleen als ie ech ‘rijp’ is.
Haha leuke topic titel
wat justmyself zegt.
je moet er gewoon van afblijven, haast niemand zal ze zien. Je voelt ze enkel gewoon :'D als je erop gaat duwen krijg je zo’n idioot rode plek op je kin en zal je het enkel erger maken.
Ik heb dat vaak op mijn slapen.
Je kan er niks mee. Ze zitten onderhuids, dus proberen vanaf te blijven.
Door een scrubje en maskertje te nemen kan je de genezing evt. stimuleren.
Verder vanaf blijven!
Hahaha, en ik dacht dat ik dat alleen zo noemde! Hahaha!
aaah yes! doet me goed om dit te lezen, iedereen vind mij altijd zo raar hahaha
Zo’n ondergrondse puist heet een steenpuist en kan ook echt heel veel pijn doen! Gewoon afbblijven…
Dankjullie ^^