PUISTENšŸ˜­

Hey girlss, ik heb sinds ongeveer 2 jaar last van acne. Ik heb zo ongeveer alle soorten puisten allemaal tegelijk op Mn gezicht en schouders. K heb al superveel geprobeerd qua gezichtwas en creme maar niets helptā€¦ Mn moeder wilt een afspraak met de dokter makenā€¦ Iemand tips?

Gewoon naar de dokter gaan zoals je moeder zegt lijkt mij

Heey, ik herken het probleem.
Eerst had ik ook heel veel last van onzuiverheden ook ivm een vette huid en puberteit (ik ben nu 15) maar met een simpel receptje voor een gezichtmasker is het bij mij al een stuk beter!
Elke dag een mengsel maken van 1 el yoghurt, 1 el honing en 1 el kurkuma (dat is een specerij dat in de keuken wordt gebruikt en is gewooncte halen in de supermarktt)
Dit meng je goed door, je doet het op bijv. je rug en gezicht, laat het 10-15 minuten zitten en dan was je het er goed af zodat er geen gelige waas meer blijft zitten.
Bij mij is mijn acne binnen 14 dagen al stukken minder geworden dus misschien helpt dit receptje voor jou ook :slightly_smiling_face:
xx

Ik weet niet hoe oud je bent en ik wil zeker niet zeggen dat je zomaar aan de anticonceptiepil moet, der zitten namelijk ook (eventuele) bijwerkingen enz aan, maar dat heeft het beste geholpen bij mij. Daarom lijkt het me inderdaad een slim idee om naar de dokter te gaan. Ook helpt een milde gezichtsreiniger (zonder teveel parfum etc).