puisten/uitslag billen.

Lieve girlscene meiden,
ik heb al meer dan een jaar puisten, een soort uitslag ofzo, nouja pukkels op de onderkant van mijn billen en bovenbenen. Eerst dacht ik dat het wel weg zou gaan, maar ik heb het dus al een jaar dus kennelijk niet. En het is heel erg genant want als ik bijv. ga zwemmen zie je het ook onder mijn bikinibroekje, of als ik zegmaar met mijn vriend ben. De ene keer zijn ze veel groter en erger dan de andere keer. Ik smeer wel elke avond creme erop maar het helpt niet echt. Wie heeft dit ook (gehad) en heeft tips voor me? Ik zit er namelijk nogal mee. Soms als ik ga zitten irriteert het ook. Ik weet in ieder geval zeker dat het GEEN aambeien zijn, want die zitten zegmaar bij je gat. En daar zitten ze niet xd
xxx Minou

scrubben en babyolie

Heb het nooit gehad, dus kan je ook niet helpen.
Misschien kan je naar de dokter gaan ?

dokter denk ik dan maar…

Ik heb het ook, maar aan de binnenkant vn mn dije, en beetje langs mn bikinilijn, ma kga donderdag naar de huidarts

ik heb ook een tijd last gehad van puistjes op mijn gezicht, en juist als ik een creme op mijn gezicht smeer wordt het als maar meer, omdat je het dan juist vetter maakt. Ik heb een tijdje geleden tea tree olie ontdekt. dit is een olie dat je op een watje doet en dan dept op je huid. Dit kan best prikken. Een vriend van mij heeft dit gebruikt en is van zijn acne afgekomen!! echt een aanrader.

een dokter/huidarts kan je beter helpen denk ik.

Ik had dat ook (: Ga naar de huisarts en dan krijg je waarschijnlijk een zalf voorgeschreven. Bij mij kwam het omdat mijn huid heel erg droog was.

of ineens naar de dermatoloog

Ik had dat ook (: Ga naar de huisarts en dan krijg je waarschijnlijk een zalf voorgeschreven. Bij mij kwam het omdat mijn huid heel erg droog was.
dit had ik ook :wink:

ik had eerst ook altijd rare plekjes op mn kont,
maar als je dat gwn goed wast onder de douche en zo gingen ze bij mij wel weg,