Hee allemaal,
Ik heb sinds een paar maanden (ongeveer 2 maanden) ergens last van. Ik had eerst nooit puisten op mijn rug, heb wel altijd veel last gehad van puistjes in mijn gezicht, maar nu ik uit de pubertijd ben (ben 21, bijna 22) heb ik hier eigenlijk geen last meer van. Sinds kort heb ik best vaak puisten op mijn rug. Nooit heel veel tegelijkertijd, maar ook nu loop ik weer rond met 3 puisten op mijn rug. Ze zijn best groot en pijnlijk, en ik schaam me ervoor. Vooral als ik straks op vakantie in mijn bikini rond moet gaan lopen.
Weten iemand hoe deze puisten kunnen zijn ontstaan, en hoe ik hier vanaf kan komen. Ik heb niet echt iets veranderd aan mijn eetpatroon, ik gebruik dezelfde shampoo als een half jaar geleden. Ik douche even vaak als altijd en ik verschoon mijn bed even vaak als altijd. Dus daar kan het niet aan liggen. Wél ga ik sinds een paar maanden onder de zonnebank. Maar via Google las ik dat dat juist helpt tegen puistjes.
Kortom, ik heb eigenlijk geen idee waar het aan kan liggen. Maar ik wil er wel heel erg graag van af, haha! Dus alle tips zijn welkom!