puisten net boven de borst

oplossing gevonden!

het is al een stuk beter dan puisten op je hoofd

nou dat vind ik niet
puisten op je hoofd gaan weg, en die bij je borst niet zo makkelijk!

Ik had er eerst ook een beetje last van, maar wat écht helpt (bij mij dan) is gezichtsproducten gebruiken. Ik doe dat dus bij mijn decolleté en bovenrug.
Dus facewash, tonic en gezichtscreme.
Misschien ook een nachtcreme tegen puistjes? Ik gebruik alles van Nivea en ik vind het hele fijne producten. :slightly_smiling_face:
Xx

Een vriendin van mij heeft daar ook last van, maar die smeert er gewoon dat spul op wat je ook in je gezicht doet om puisten weg te krijgen, en bij haar word het daardoor wel minder?

Beter daar, dan op je gezicht, dan valt het meteen op.

heb ik zelf ook een beetje last van ;$
maar benzoylperoxide hydrogel, dat kostte heel veel tijd om over te typen van de verpakking, kan je bij de apotheek kopen, is niet duur en dat gebruik ik altijd in mn gezicht en ook daar dan ;$ werkt wel goed dat spul, maar geen dikke lagen opsmeren das niet nodig dan droogt je huid uit… ik vind dat wel fijn, ook niet op je kleren smeren want dan bleekt het een beetje, ik doe altijd eerst mn shirt uit. xd

Dodezeezoutcreme op smeren. Dat is te koop op de markt (ik heb het in Uden gekocht) en kost 12 euro.
Het is echt wonderspul, ik gebruik het nu al een paar maanden en mijn decollete en gezicht zijn puistjes-vrij.
Echt wonderspul.

die gebruik ook (op mijn gezicht en vroeger ook op rug/borst) en werkt echt heel goed! kost ook bijna niets, 2 euro ofzo. heb net weer een nieuwe tube gehaald. alleen ECHT uitkijken met kleding/ dekbedden enzo het bleekt heel snel! op een oude lelijk pyjama is het natuurlijk niet erg, maar het is wel zonde op een mooi shirt of een leuk dekbed!

je moet gewoon even naar de dokter gaan.
die heeft super goeie zalf. ik heb t ook gehad.

DUBBELPOST>

wat voor markt? O.o’

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/ess_PS_body-spray_N.jpg

kan je dat alleen bij de apotheek kopen? ik kom daar niet graag :blush:

Ik heb daar ook wel eens last van en ik scrub het dan vaak even als ik onder de douche sta met scrub die ik ook voor mijn gezicht gebruik. Verder moet je er totaal niet aanzitten, want ik weet uit ervaring dat dat het alleen maar erger maakt.

Die heb ik ook. Die werkt indd goed.
In het begin leek het net of mn huid ging vervellen, maar nu zijn mijn puistjes veeeeeeeel minder. Ik gebruik het nu ook bijna nooit omdat ik er rood van word.
Maar in het begin is het de moeite waard.
Maar die van mij was geen 2 euro hoor:S eerder 12

Was inderdaad geen 2 euro. En je kunt het alleen bij de apotheek kopen.
Ik heb van mezelf al een droge huid, ik gebruik het af en toe elke avond, een week lang, en dan stop ik er weer 3 weken mee. Mijn huid kan niet gek veel hebben, als ik het langer dan een week gebruik of vaker dan 1x per dag trekt het en jeukt het en vervelt het idd :stuck_out_tongue_winking_eye:
Mijn paarse pyjama is lichtroze geworden, gebruik dus oude pyjama’s als je het 's avonds gebruikt. Ik zou niet aanraden om 's ochtends te gebruiken, want het bleekt als een gek xD

Oh, en het vermindert bij mij met 50% =D

Is dat ook verkrijgbaar in winkels?

ik spray er na het douchen altijd wat vitamine E face mist van de Bodyshop op… werkt prima. Maar ik heb niet zozeer last van puisten, meer van rode vlekjes.

iewl.