Puisten+haar op je borst

Hoi, ik heb sinds 4 jaar last van puisten tussen mijn borsten en op mijn borsten.
Ik schaam mij hier heel erg voor! Iemand tips?

Ik heb ook haar tussen mijn borsten en op mijn borsten. (nee geen bos ofs gwn kleine haartjes die van dichtbij goed zichtbaar zijn)

Haar heb ik ook ja, je kunt de haren weghalen (epileren, niet scheren), maar als het niet erg is, zou ik het gewoon lekker laten zitten, denk niet dat dat iemand veel uitmaakt. Puisten kan ik helaas geen advies over geven. Misschien kun je een keer langs de dokter/dermatoloog gaan?

Ik heb ook puistjes en lichte haartjes op mijn borst. Zelf doe ik er eigenlijk niets mee, maar inderdaad kun je de haartjes weghalen door bijvoorbeeld te epileren :slightly_smiling_face:

Hoi!

Vroeger ben ik er wel naartoe geweest maar kreeg ik een erge huid ontsteking.

Over het haar: ik heb het 1x geschoren en toen werd het opeens veel meer. Zou die ene haarverwijderaar spul niet helpen? Ben de naam vergeten maar zo’n crème of zo

Gaat dit op latere leeftijd weg?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zelf ben ik 18 jaar maar het lijkt mij dat puistjes in het algemeen wel op latere leeftijd weg zullen gaan.

Naja ik ben nu 20 en heb nog steeds puistjes op mijn borst en schouders. :hammer:

Ik heb vooral in de zomer wel eens puistjes tussen mijn borsten, maar dat komt door de warmte en dat gaat ook vanzelf weer weg.

Ik krijg puistjes op mn borst als ik een bepaalde stof kleding aan heb. Wol of iets anders kriebeligs.