Puist/Pukkel!

-

Ik heb een (dikke!) puist op mijn kin èn op mijn voorhoofd. Hoort erbij. Gezicht goed schoonhouden en niet aan zitten, binnen 3 dagen ben je er dan vanaf. Er zijn wel ergere dingen (zoals constant hevige acné. DAT is pas erg)

nou ik had een drieling,
echt 3 in een rondje,
en ik ging erin knijpen,
en nu zijn het 3 korsten,
en… dat is niet erg mooi =)

dude, wat een lelijke reacties zeg.
maar, hey, stel je aan! maak er een drama van, want het is ook een ramp. :S en nee, niet iedereen heeft pukkels. Op dit moment voel jeje wss helemaal alleen. je moet er helaas mee leven. sterkte!

serieus je reageert alsof haar hele hoofd een dikke puist is man.
en ik weet bijna zeker dat iedereen er ooit wel één heeft gehad.

ik heb er nu een op mn kin. en die doet pijn. maar ik ga niet huilen xD

maar koop gewoon goede spullen en houd je gezicht schoon, das het bste. Al denk ik dat hij nu alweer weg is (:

… wat is het verschil tussen een puist en een pukkel? : $

hahaha omg lol.

je kan 't camoufleren met concealer.
of knijp 'm uit dan komt er lekkere pus uit, of wacht rustig en kom er zo min mogenlijk aan en dan verdwijnt die vanzelf wel.
:q

Misschien is het wel een wrat
Muahahaha^_^

Of een steenpuist :grinning_face_with_smiling_eyes:

bij mij gaat een puist vaak snel weg want onder mn pony wow heel veel
maar niemand ziet er wat van.

ik had er 1 op mn NEUS. en ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden x3
‘WTF zit er op jou neus dan?’ en de héle dag zeggen dat er ‘iets’ op mn neus zit en dan bij zichzelf een imaginary puist uitknijpen… <_< ehhhh! jongens :rage:

tandpasta, droogt het uit

oké luister goed,je moet er eerst mayonaise opsmeren het liefst een dikke laag dat hydrateert goed. daarna als het lekker ingewerkt en ingedikt is enzo ga je naar buiten de stad in met het liefst zoveel uitlaatgassen mogelijk zodat het lekker kan luchten.als je dat allemaal gedaan hebt een lekkere laag foundation erop en concealer enzo. in de avond als je naar bed gaat vooral níet schoonmaken! en dan de volgende ochtend is het weg!

nee,even sirieus. gewoon niks opsmeren en goed schoonmaken in de avond met reinigingsmelk en een tonic. de volgende dag zal het al minder zijn en anders…tja iedereen heeft wel eens een puist/pukkel

doen een zak om je hoofd :see_no_evil: