Puck Rietveld Fotografie

Heb besloten weer terug op GS te komen :slightly_smiling_face:

Mijn naam is Puck Rietveld, ik ben een meisje van 14 en als het goed is ga ik naar 3 havo dit jaar. Ik fotografeer nu zo’n 2 á 3 jaar en heb de canon EOS 500D in mijn bezit, met daarbij de 18-55mm , 50mm f/1.8, 50mm f/2.5 macro en de 70-300mm. Momenteel zou ik het liefst een EOS 7D of een 24-70mm lens willen kopen. Ik publiceer mijn foto’s vooral op mijn facebookpagina aangezien ik deviantART niet zo leuk vind, maar facebook vermindert de kwaliteit enorm.

Mijn pagina liken maakt me iig heel blij! Die vind je hier! Bij 200 likes zal ik een gratis Photoshop Action online zetten!

Ik maak foto’s van natuur, macro, landschappen en dieren en ben sinds een tijdje ook aan het oefenen met modellen. Dit kan ik niet nog bepaald goed, haha! Morgen heb ik weer een shoot geplanned staan dus vanaf morgen zal ik mijn modellenfoto’s plaatsen, ik vind het niet nodig oudere foto’s te posten. Ik houd van foto’s van simpele dagelijkse dingen. Enjoy! Ohja. Op facebook volg ik ook het 365 dagen project, die foto’s vind je terug in het album ‘365 days’ .

http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/168/5/6/untitled_by_puckrietveld-d69gqjn.jpg

wow mooie foto`s

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

Ben nu de foto’s van de shoot aan het doorscrollen in bridge, daarna de bewerking in en dan zal ik ze posten.

2 is lief

Drie is prachtig!

Mooie foto’s, ik kan er eigenlijk niet veel verkeerds aan ontdekken!

Prachtige kleuren! Echt mooie foto’s, ben fan!

heel mooie foto’s. Kleurrijk! Vind dof heel mooi. Ga je zeker volgen op fb :wink:

Mooie foto’s!

Wow, lieve-mensen-spam! Dankjulliewel! :grinning:

Ik heb in totaal 18 foto’s van de shoot overgehouden, ik zal er steeds 3 posten. Er zitten sfeerbeelden van het landschap etc tussen om het afwisselend te houden :slightly_smiling_face: Ik fotografeer dus nog pas een hele kort tijd mensen, dus tips altijd welkom!

upje

Wauw, echt supermooie foto’s! Die op facebook zijn ook echt mooi. ^^

Geweldige foto’s =) Bij je portretfoto’s vind ik het wel storend van de scheve horizon, maar dat niet meegeteld zijn het allemaal stuk voor stuk mooie foto’s.

Wauw ! Zoo mooi!

Dankjulliewel! :grinning: De shoot vond ik nu ik er naar terugkijk echt ontzettend mislutk dus de rest zet ik er niet op haha. Hier wel weer nieuwe foto’s.

Ik irriteer me bij foto 5 aan de blauwe plek op haar knie, haha. Maar verder hele mooie foto’s!

^ die had ik weggewerkt en de verkeerde geupload, zo stom haha! Dankje!

Upje :slightly_smiling_face:

Ik ben echt gek op jouw foto’s! Ook hoe ze bewerkt zijn, zo lief en lente/zomerachtig en alles. Ik ben fan! :bowing_man:

^ Thanks! :grinning:

Hier nog een oudje. Moet maar weer eens fotograferen maar heb echt no inspiration. Maar binnekort een weekje Ardenne, een weekendje parijs, een weekje rotterdam, dus zullen we zat foto’s van komen :grinning: