Heb besloten weer terug op GS te komen
Mijn naam is Puck Rietveld, ik ben een meisje van 14 en als het goed is ga ik naar 3 havo dit jaar. Ik fotografeer nu zo’n 2 á 3 jaar en heb de canon EOS 500D in mijn bezit, met daarbij de 18-55mm , 50mm f/1.8, 50mm f/2.5 macro en de 70-300mm. Momenteel zou ik het liefst een EOS 7D of een 24-70mm lens willen kopen. Ik publiceer mijn foto’s vooral op mijn facebookpagina aangezien ik deviantART niet zo leuk vind, maar facebook vermindert de kwaliteit enorm.
Mijn pagina liken maakt me iig heel blij! Die vind je hier! Bij 200 likes zal ik een gratis Photoshop Action online zetten!
Ik maak foto’s van natuur, macro, landschappen en dieren en ben sinds een tijdje ook aan het oefenen met modellen. Dit kan ik niet nog bepaald goed, haha! Morgen heb ik weer een shoot geplanned staan dus vanaf morgen zal ik mijn modellenfoto’s plaatsen, ik vind het niet nodig oudere foto’s te posten. Ik houd van foto’s van simpele dagelijkse dingen. Enjoy! Ohja. Op facebook volg ik ook het 365 dagen project, die foto’s vind je terug in het album ‘365 days’ .
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2013/168/5/6/untitled_by_puckrietveld-d69gqjn.jpg