psychose

oké, mijn tante en oom liggen behoorlijk overhoop.
mijn oom heeft dus een psychose gehad, en toen met allerlei vrouwen seks gehad waar hij niks meer van weet en slechts soms toegeeft. Ze waren verschrikkelijk rijk, en ineens was al het geld weg…(9 bankpasjes)… en nog zoveel meer.

thuis slaat zij, hem.
en hij heeft laatst een deur kapot geslagen, en nog meer.

dit gebeurde vlak nadat ze een kind kregen, dolgelukkig waren ze en nu dit.
ze zijn bijna de hele dag hier, en ik kan niet van me kamer af.
mijn opa en oma moeten er vaak 's nachts uit om ze uit elkaar te halen in hun huis.(ja soms wonen ze nog samen). soms wonen ze in hetzelfd huis soms niet.

ondertussen is zijn vader ook nog overleden, en zij is niet naar zijn begravenis geweest…
het is al zo lang aan de gang, sorry als het warrig is, er is bog zoveel meer gebeurd.

ik heb een beetje het gevoel dat mijn tante gewoon haar lui rijke leventje terug wilt, ze wil niet werken.
aan de ene kant wil ze hem weg hebben, maar ze kan niet loslaten.

ze gaan al naar psychologen, maar ze maken er steeds meer ons probleem van, en dat ben ik een beetje zat. Heeft iemand tips?

Hm ja. Ik snap dat jij je druk maken, maar dit is toch echt iets waar zij aan moeten werken.

Dit. En aan de psychose en gevolgen hiervan kun jij persoonlijk niets doen. Ik merk wel dat je er erg mee zit, heb je de mogelijkheid om met vrienden/je ouders/iemand anders te praten?

Hoe oud ben jij als ik vragen mag???

bijna 16