PsychoRose Verkoopt!

Nog maar een upje! Kom op, meiden! Ik wil er vanaf! hihi

Succes met de verkoop! :upside_down_face:

Upje terug is welkom

Uppypuppy!

Leuke spulletjes, uppje

Dankje :slightly_smiling_face: Maar niet leuk genoeg om iets over te nemen? :wink: hihi

UPPPP!

De dag begint hier al goed… Ik wordt wakker van gepiep (alsof er een hoogwerker staat, of een vrachtwagen achteruit rijdt)…
Ik dacht, oh… Dat is natuurlijk de schilder die hier al twee weken bezig is… En toen ging er door m’n hoofd: Nee, het is zondag! Dus dat is zeker niet de schilder!
Ik kijk naar buiten, brandweer in de straat! En we hebben een best compacte straat. Hij stond recht voor ons huis!
Toen ik links uit het raam keek, zag ik een onbekende vrouw uit het raam hangen. In mijn huis! HUH?!
Toen zag ik de ambulance bij onze deur naar binnen gaan… HUH?! Had ik dat wel goed gezien? Was het niet bij de buren?
Ik loop de trap een stukje af, ambulance broerder… Tsja… Toch echt bij ons in huis. Zo wordt je dus echt niet leuk wakker! Ik had geen idee wat er aan de hand was. Een vrouw van buiten vroeg aan mij, ik zat in het raam, wat er aan de hand was. Maar ik had geen idee.
Toen ik naar bovenliep kwam ik vrienden van het nieuwe huisgenootje tegen. Maar ook mijn vrienden. En ook nog eens een aantal ambulance broeders en zusters.
Lief huisgenootje, waar ik nog niet eens kennis mee heb kunnen maken! Is uit haar hoogslaper gevallen… Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt en dat het niet te ernstig is!!
Sorry dat ik dat hier neer zet, maar ik MOEST het gewoon even kwijt. Ik was zo geschrokken vanmorgen… Ik dacht meteen aan mijn lieve andere huisgenoten die daar in die hoek hun kamer hebben… Thank God they are oké… I hope she get better soon…

Ik hoop niet dat ik ooit iets krijg in mijn gedeelte van het huis. Want daar kunnen ze dus veeeeel moeilijker bij. Ze gingen al aan de kopsekant van het huis omdat het aan de zijkant al niet lukte (de enige plek waar ze ons uit het raam zouden kunnen halen). Oh helemaal geen fijn gevoel!

Upje!

Note me voor nummer 3!

Ik heb je genote :slightly_smiling_face:

UP! :dancing_women:

UPJE! :upside_down_face:

1st Up for today :slightly_smiling_face:

UPP!

HEY ALLES WEG ERMEE! :grinning:

UPPP

UPje! Alles moet weg!