Psycholoog gezocht

Hey allemaal,

Ik zit de laatste tijd erg in de knoop met mezelf. Ik heb wat problemen en weet echt niet meer wat ik moet doen. Met mijn ouders durf ik er niet over te praten, en met mijn vriendinnen ook niet. Is er misschien iemand hier die opleiding psychologie doet, het al is, hier ervaring mee heeft of mij kan helpen?

Ik ben geen psycholoog, maar wel apothekersassistente. Dus ik ben vaak een luisterend oor aan de balie en hoor dus erg veel. Als je wil praten, note maar :slightly_smiling_face:

Heel erg bedankt, zal ik even doen (:

Hoe note ik iemand? :flushed:

Je kunt ook naar de huisarts gaan (dit kan ook zonder dat je ouders ervan afweten) en je laten doorverwijzen naar een echte psycholoog. Die weten waarschijnlijk toch net iets meer dan studenten hier. Die kunnen ook echt een behandelplan voor je opstellen ipv alleen erover te praten.

Maar daar moet je toch voor betalen?

Bij jou lukt dat niet omdat er staat dat slechts een paar mensen je profiel mogen zien.

Ik doe de opleiding maatschappelijk werk en dienstverlening.

Veel mensen denken dat als ze problemen hebben dat dan een psycholoog de enige is die ze kan helpen. Maar een maatschappelijk werkster sluit echt enorm aan bij een psycholoog en denkt (denk ik) wat praktischer waardoor je beter tot oplossingen komt.

Je kan me altijd noten als je wilt.

ik ben zelf geen psycholoog, maar ik bied graag een luisterend oor en geef graag advies. Als je wil mag je mij ook noten x

Als ze minderjarig is kan dit niet anoniem. Daarnaast is psychologische hulp vreselijk duur. Ik zoek zelf namelijk ook hulp, en loop tegen deze problemen aan.

Mocht je niet minderjarig zijn kan je altijd kijken hoeveel je verzekering vergoed.

Student? Je kunt niet oordelen of wij studenten zijn ja of nee. Ik studeer dan over 4 weken af maar ik zie mezelf echt niet meer als een student :\

Ik heb je ge-note.

Als je op een universiteit/middelbare school zit, kan je er eentje aanvragen via hen. Normaal is dit volledig anoniem en heel goedkoop.

Ik kan je niet noten :open_mouth:

Je kunt via de huisarts doorverwezen worden naar het GGZ, dit is gratis.

Gewoon even vragen, dat kan nooit kwaad.

Ik studeer psychologie, maar ben nog geen volwaardig psycholoog of zo. Je mag me best noten als je wil :slightly_smiling_face:

Mij mag je ook noten ik ben tandartsassistente en hoor heel veel.
En heb twee oren.
We hebben veel angstpatienten die bij ons komen.
En hoor levens verhalen aan.

Hier zijn veel meiden die je willen helpen.

Bij ons zelfs gratis. :slightly_smiling_face: