Psychologisch hulpje

Ha Meiden,

Aangezien ik na mijn middelbare school psychologie wil studeren, leek het me leuk om een ‘hulp’ topic te plaatsen waar iedereen vragen kan plaatsen en die ik, of andere girlsceners, op kunnen reageren met hulp!Hopelijk hebben jullie er wat aan!

xxEmma

en wat bedoel je met psychologische hulp dan…
welke kant van psychologie wil je op? mijn moeder geeft les op de universiteit

Ik heb geen vragen, maar leuk dat je dat gaat doen! :slightly_smiling_face:
XX.

Een psycholoog helpt mensen met problemen, en ik vond het wel een pakkend kopje. Ik wil heel graag bij de politie, profiler ofzo, maar ik begin wel met psychologie en dan stroom ik we bij de politie in.

Ik wil ook heeel graag psychologie gaan studeren :stuck_out_tongue:

Ik ook!

Haha, ik ga mijn problemen hier niet open en bloot op ineternet zetten. x’]

Jah! Hier wat vragen:

1. Kun je via HBO ook psychologie studeren?
  2. Wat is precies het verschil tussen kinderpsychologie en psychologie bij volwassenen?Wat is er dus anders als je kinderen bijv. helpt, i.p.v. volwassenen? Behalve dan dat kinderen jonger zijn :stuck_out_tongue:
  3. Kan ik iemand die psychologie studeert, of het al psycholoog is, interviewen? Ik moet voor school een L.O.B interview doen, (staat voor leerweg ondersteuning en begeleiding ofzo), en zou graag iemand daarover willen interviewen… :slightly_smiling_face:

oh… ik lees het nu nog een keer, en is je bedoeling nou dat je je eigen problemen hier plaatst? want dan zit ik verkeerd…

Ik wil dat ook studeren :wink:

op/ welke universieteit zit psygelogie

Sowieso in Leiden en Utrecht en Amsterdam! Maar zullen er vast wel meer zijn, moet je maar even googlen :wink:

Hopelijk hebbik je hiermee kunnen helpen ; ) hihi:P

Ik ga in Antwerpen studeren, maar je kunt volgens mij ook in Nijmegen psychologie studeren.

.

hey, je kunt wel via HBO psychologie studeren hoor! Dat is nieuw, en kan sowieso in Leiden. Andere plaatsen weet ik niet, maar ik ben naar een open dag geweest van die HBO opleiding psychologie in Leiden, dus het kan wel…

Ach daar kan ik ook wel mee helpen, is het proberen waard toch?Wat is er?

Handig om te weten voor sommigen!

Haha idd, ik ga hier mijn problemen niet vertellen x’D :stuck_out_tongue:

Wel goed bedoelt! :slightly_smiling_face:

Als je echt hulp nodig hebt en er een probleem mee hebt om ze hier te plaatsen, dan mail je toch anoniem?