Psychokinese leren?

Hoioi

Ik was een tijdschrift aan het lezen waar over Psyckokinese vertelt werd (het vermogen om met spirituele krachten voorwerpen te verplaatsen ofzo)
Mijn vraag; kan iemand dat hier?
En kan je dat leren?
Lijkt me namelijk echt super vet!

Ik wil geen rotreacties hier!
x

Ik denk niet dat je dat kan leren.

Sterker nog ik denk niet eens dat dat bestaat.

Ik ook niet, de roze anus Maar we mogen niet rot reageren :’]

Ik reageer daarom ook niet rot.

Het zou rot zijn als ik iets zei van “Eh dikke snol, doe niet dom dat je daar in gelooft blablabla”. En dat deed ik dus niet ;]

als het bestaat, denk ik dat je het in je moet hebben
ofzo? ik weet niet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychokinese

Ja, maar alsnog geloof ik niet dat 't bestaat.

me neither, het is niet weteschappelijk bewezen ofzo.

Denk dat je dat soort dingen beter kan laten.

Ik doe dat altijd met wcpapier, als het op is.
Dan roep ik ’ Wc papier, wc papier, kom snel snel snel ’ en dan komt het zo aangewaait.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Meid geloof me, complete onzin, in tijdschriften word zoveeeeeel verteld.

Dat… is… onmogelijk…

Sorry maar volgens mij is dat echt onzin. Vroeger toen ik klein was ging ik altijd heel lang naar een glas staren en denken *schuif naar me toe, schuif naar me toe* in de hoop dat ik dezelfde krachten zou hebben als mathilda :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik hou van mathilda. :rainbow_flag:

Hahahah ik denk dat iedereen wel een tijdje heeft gedacht of gehoop dat die zulke speciale krachten heeft :stuck_out_tongue:
Maar ter vergeefs…

Hahaha jaa dat deed ich dus ook altijd, maar helaas :frowning_face:

Psychokinese betekent voorwerpen laten bewegen (=kinese) zonder het aan te raken, dus met je geestenkracht. Je ‘psyche’.

Het ligt eraan hoeveel je erin gelooft dat JIJ het kan.
Tuurlijk bestaat het, iedereen kan het. Je moet het alleen leren,
net als lopen en praten. Het zit gewoon in je, maar je moet het er wel uit halen.
Je moet er 100% achter staan en veel oefenen. Zo heb ik het ook geleerd.
Zoek er wat info over om te beginnen.

Je kan beginnen met een pingpong balletje of een knikker. Leg hem op tafel ofzo, maar zorg wel dat hij stil ligt. Het is trouwens niet de bedoeling dat je denkt ‘rol naar me toe!’ Dat slaat nergens op. Je moet voor je zien dat hij gaat rollen. Visualiseren heet dat. Visualiseer dat er een bepaalde kracht tegenaan duwt waardoor hij gaat rollen. Je kan het ook met andere lichte voorwerpen doen om te beginnen, daarna kan je het zelf ingewikkelder maken. Bv die reactie over dat glas. Dat kan ik nu, en het is dus zeker geen onzin.

Het lukt je waarschijnlijk niet meteen maar je moet gwn niet opgeven. Doorzettingsvermogen! Sommige mensen lukt het na 10 minuten, andere na 10 weken of zelfs langer. Ik kon het na 3 weken, maar ik deed het echt ELKE dag.
En laat je vooral niet vertellen dat het onzin is. Je komt er maar op 1 manier achter, en dat is het zelf uit te proberen.

Maarja succes

owke, dat wil ik wel eens zien hoe jij dat doet… youtube filmpje or it didnt happen!