PSP bestanden openen (hyves of ander programma dan PSP)

Hai ,
Ik ben druk aan het oefenen met blenden in PSP , maar als je deze dan als bureaublad achtergrond of hyves achtergrond wilt wordt hij niet gevonden of werkt het niet. Hoe kun je hem opslaan/openen zodat het wel werkt ?
If you know it , tell it !
thanks alvast
xxxx

Je moet kiezen voor “Opslaan als”
Dan kan je kiezen als wat je hem op wil slaan, en dan verander je .psp in .jpg of .png :slightly_smiling_face:

(Waarom heb jij Marjolein als plaatje hier? Of zie ik dat nou helemaal verkeerd? X’D)

oke thanks , dat had ik al geprobeerd maar lukte niet helemaal zal het nog eens proberen. :slightly_smiling_face:
en over mijn profiel foto , voor zover ik weet is dit gewoon een willekeurige foto die ik vond op één of andere site . dus weet neit of het de persoon is die jij denkt dat het is. hihi

Ja, je moet opslaan als; en dan een naam geven en dan krijg je zo’n balkje en daarin kun je aanklikken welk formaat als je wilt, het beste wat je dan kunt kiezen is dan jpg of jpeg

hai , ik heb het net weer geporbeerd maar zodra je hem dan wilt openen op bijvoorbeeld hyves of iets anders werkt het niet. maar misschien is er verschil tussen vista en xp ?
ty alvast xxx

Nee hoor, als je het zo doet moet hij het gewoon doen…
Je moet dit aanpassen he:

http://img178.imageshack.us/img178/2289/afbeelding2k.png

hai , thanks , was al gelukt haha inderdaad. Eerder werkte het niet heel vreemd maar hij doet het nu. Dankjulliewel !