Hee mensen
Een tijdje terug heb ik een onderwerp geplaatst over dat Psoriasis wat zo dus heet.
En ik heb er dus echt verschrikkelijk last van op mijn hoofdhuid…
(Ik ben bijna 18, geweldige leeftijd, maar voel me nu totaal niet 18 maar een oud wrak, door dat gekke Psoriasis op mijn kop!)
Ik heb zoveel mogenlijk info er over opgezocht en ik lees echt zoveel dingen over hoe het weggaat, nou allemaal bullshit want het gaat niet meer weg!
Ik loop voor schut nu, kan mijn haar niet meer in een staart doen of er wat anders leuks mee doen.
M’n haar valt zelfs heel erg uit en ik vindt al grote kale plekken op die Psoriasis plekken.
Ik wordt gek van de jeuk en dan niet gewone, maar vreselijke blijvende jeuk.
Ik kan soms 3 minuten stoppen met krabben maar als het dan nog brandt, jeukt en pijn doet, moet ik wel krabben want anders wordt je helemaal zo dol als een stier.
Ik weet dat het een chronische huidziekte is en dat jeuk normaal is, maar niet deze jeuk want ik snap niet hoe dat uit te houden is!
Ik ben al tig keer bij de dokter geweest, en heb al echt superveel geld uit gegeven voor rotzooi om het weg te krijgen, maar niets hielp!
Echt helemaal niks!
Daar gaat je geld, denk ik dan steeds. Kun je beter van gaan shoppen, weet je…
Maar ik wordt dus echt giga gek hiervan en als er geen goede middeltjes meer zijn en de dokter kan me verder niet helpen, HOE kom ik er dán vanaf?
Als je ziek bent, wordt je altijd beter, de een heeft een griep langer dan de ander.
Als je gewond bent, gaat de wond vanzelf weer over.
Als je vreselijke last heb van Psoriasis en niemand kan nog wat voor je doen terwijl je er serieus vanaf wilt en wel nu… dan ben je de kluts radeloos kwijt, ik wel tenminste!
Ik hoop dat jullie me nog een laatste tip kan geven…
Iets wat weinig geld mag kosten en dat écht werkt, mijn haar is nu zo dun dat er echt niks meer van over blijft, was al onzeker, nu nog erger geworden!
Nog even en ik kan wel de tondeuze in mn haar zetten, maandag zou het geverft worden maar ik twijfel of dat nog wel nodig is nu ik bijna geen haar op mn kop heb van die Psoriasis geval! HELP AUB! DRINGEND!
Ps. Ik heb serieus echt alles geprobeerd, shampoo’s, lotions, pilletjes, zalfjes noem maar op…
Nu heb ik al aantal maanden mn haar niet geverft omdat ik alles ff rust wilde geven, en er wordt over veel dingen gezegt dat het werkt, maar zo zie je dat je je geld kwijt raakt aan dingen die je geen moer verder helpen…
Mn haar wordt idd niet beter van alles wat ik probeer om die Psoriasis weg te krijgen.