Ps3 of Wii

Hallo iedereen! (:

Voor kerst zouden we misschien met de famillie een wii kopen maar nu kwam ik erachter dat een ps3 ook wel leuk is. Het is vooral om de dansspellen en leuke spellen voor de hele familie, ik heb een broer van 19 en een zus van 22 ik ben zelf 14 dus het moeten niet hele kinderachtige spellen zijn.
Weten jullie wat je dan beter kan doen? een playstation 3 of een wii?

xxx

een wii denk ik (:

Ps3. Ik weet niet waarom, maar ja.

De wii is meer een familie ding vind ik.

Heb zelf een xbox 360 en met zo’n kinect ding is het leuk voor van die dans spellen enzo.

okee! dank jullie wel (:

@ELAN_VITAL Is dat dan een soort just dance op de wii? (:

Hier is wat uitleg over kinect enzo.
http://www.xbox.com/nl-NL/kinect

Maar als je dat soort dingen met de wii ook kan doen dan zou ik voor de wii gaan omdat dat echt een familie ding is vind ik.

Ik zou persoonlijk voor een kinect gaan!
Maar die staat niet in het rijtje. Dan zou ik kiezen voor een Wii.

Als een spelcomputer wilt waar je spelletjes met je familie enzo mee kunt doen zou ik zeker voor een wii gaan, dat is hartstikke leuk.

@ELAN_VITAL dankje! (:

@ETAL_VITAL @Lacrima De kinect ziet er idd ook echt heel leuk uit bedankt!

@ETAL_VITAL @Lacrima maar wat is dan handiger 4 GB of 250 GB?

PS3 maar dan wel met move dingen zodat je dansspellen kan spelen.
Ik vind zelf een xbox dus helemaal niets. Je moet ook betalen om online te spelen, belachelijk.

@bratpack Moet je dan ook dat er weer extra bijkopen die move dingne? ;$ oh echt ? dat wist ik helemaal niet ;o

Ik denk eigenlijk dat je het best de wii kunt nemen :stuck_out_tongue: Dan ben je ook goedkoper uit volgens mij.

@ELAN_VITAl oh hahah (: bedankt voor je hulp (:

Wij hebben een wii en ps3 en de wii gebruiken we voor spelletjes waarbij je veel moet bewegen en de ps3 meer voor spellen waarbij je de controller echt nodig hebt, als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Ik zou als ik jou was dus voor de wii gaan.

@fashionipassion Ja ik snap je (: dankje!

ikzelf heb alle consoles -gamefreak-

ps3 ; meer de serieuse spellen die je echt lang blijft spelen, vaak wel alleen
wii ; veel party games, gezellig met familie/vrienden, games zijn vaak wel kort/saai na een tijdje.

maja als meisje zijnde zou ik als ik jou was dan toch voor de wii gaan…
als echt hardcore gamer ps3 xD

@katariina haha okee (: dan ga ik denk ik toch voor de wii! bedankt ;p