Prullenbakje bij Ongesteldheid

Hee.

Ik heb een vraagje. Ik ga vanavond de hele avond bij een vriendin op verjaardag, en ik ben heel erg ongesteld. Veel meer dan anders. Moet ongeveer om het half uur naar de wc. Ik gebruik tampons en ben net van mini naar normaal gegaan omdat ik hoop dat het dan wat beter gaat. Maar nou moet ik natuurlijk ook even bij die vriendin naar de wc. Maar wat doen jullie? Gooien jullie gewoon je maandverband / tampons in het prullenbakje bij de wc? Want misschien is er wel helemaal geen prullenbakje? Of ligt er helemaal niks in, dan vind ik het vies om daar als enige mijn ‘rommel’ in weg te gooien.
Ik weet het niet, sorry, ik stel me volgens mij aan en maak er een groot probleem van, maar ik zit er wel mee…

xx

die kun je door de wc spoelen …

Ik snap dat je er druk om maakt… Maar die vriendin is zelf toch ook wel eens ongesteld, lijkt me dat er dan een prullebakje staat…
Heb je geen maandverband? Die vangen meer bloed op dan tampons.

@xDniess

Echt? Vangt maandverband meer op dan tampons?
Dat wist ik niet, ik dacht dat het juist andersom was!
Maar ik kan ook een tampon dragen en daaronder maandverband toch?

xx’

Dat heb ik dus altijd hea :s

@xxJuicy

En wat doe je dan?
Het er toch in gooien?
xx’

Nice de wc bij een ander laten verstoppen…

Idd…

Maar jullie zouden het er dus hoe dan ook wel ingooien?
In het prullenbakje?

xx

Gooi het gewoon in een prullebakje, er zijn vast wel meer meiden ongesteld en zo niet dan zijn ze het wel een andere keer. Zou jij er moeilijk over doen als een vriendin van je dat had. En als er geen prullebakje staat dan kan je dat toch zo vragen? (voordat je hebt verwisseld). Een tampon kan je trouwens wel doorspoelen maar maanverband niet xD

je kan het toch wel gewoon aan je vriendin vragen?

Jaa okee.
Jullie hebben ook wel gelijk.
Dankjee !

xxx

Niet door de wc spoelen hoor! De rioolbuis is daar niet op gemaakt, en er is niets genanter dan dat je je vriendin moet vertellen dat jouw vieze tampon hun wc heeft laten verstoppen.

Gewoon je tampon in een wc-papiertje wikkelen en hem in de prullenbak gooien, die staat er vast. Niemand ziet toch van wie dat hij is? En ook al weten ze het wel, ongesteld zijn is een heel normaal iets, niks raars aan.

Ik zou het eerst in een papiertje draaien en dan in de prullenbak gooien, zo valt het minder op.

Ow okee.
Het gaat me lukken, haha. (y)

xx’

Ja, je kunt ook tampon en maandverband doen. Beetje extra zekerheid :slightly_smiling_face:

En over dat prullenbakje… als het er staat, gewoon erin gooien! Ik voel me ook altijd een beetje ongemakkelijk. Meestal rol ik m’n tampon dan gewoon een paar keer in toiletpapier zodat als andere mensen in dat prullenbakje kijken niet gelijk zo’n rode kurk zien, maar gewoon een netjes hoopje wc-papier. En als er geen prullenbakje staat probeer ik het meestal in mn hand te houden (met natuurlijk wcpapier er omheen, anders is het best vies) en dan een andere prullenbak zoeken of naar de container lopen in de tuin.

Succes!

vragen waar hun het laten? iedereen doet dat anders, wij hebben daar wegwerpzakjes voor en die gooien we gewoon beneden in de prullenbak, ik zou gewoon je verhaal uitleggen en dan vragen waar je het 't best kan laten, vooral omdat je zegt dat je heeeel erg ongesteld bent.

Jaa, dat ben ik denk ik ook van plan.
Tampon + maandverband.
Dankjewell voor jullie reacties <3

xxx’

Vraag het even aan je vriendin, zij zal het echt niet raar vinden en ik heb zelf liever dat ze vragen waar het in weggegooid kan want bij ons thuis is het prullenbakje alleen voor de WC rollen bedoeld (er zit dus ook geen plastic zakje in) en daar hebben vriendinnen dus wel eens wat ingegooid dat ik eruit heb moeten halen. Als je het vraagt dan gooi je het in ieder geval zeker weten ook goed weg zodat je vriendin het niet later ergens uit moet vissen. En veel plezier vanavond~

ik pak hem eerst altjid helemaal in met wc papier zodat het gewoon op een prop wcpapier lijk t:$:$:$
ok ik weet, een grote faal. xd