Pruiken Haarwerken

Zijn er hier ook meiden die pruiken dragen, en daar bij je hoofd helemaal glad scheren?
En hoe bevalt dit?

Zelf draag ik al zo’n 4a5 jaar pruiken, alleen heb mijn eigen haar er nog onder zitten, daar draag ik een haar netje overheen en dan een van mijn pruiken, alleen in bepaalde situaties is dit nog al lastig.
Daarom overweeg ik nu om mijn hoofd helemaal glad te scheren en dan mijn pruiken te dragen.

Heb deze vraag vanmiddag geplaatst zonder inleiding ( hoe dom kan ik zijn ), dan doe ik dat nu even.

Ben 20 jaar en heb vanaf baby af aan heel erg slecht haar, het is zeer dun en heb plekken waar het aantal haartjes per cm2 heel weinig is en het lijkt of ik kalend ben/wordt en deze plekken worden steeds groter, ook de groei is erg instabiel heb plekken waar het sneller groeit dan andere plekken en is mijn haar ongelijk lang.
Heb door de jaren heen heel veel middeltjes geprobeerd en kappers bezocht maar niets hielp. Tot er een nieuwe kapster een 1 mans zaakje opende in de regio, daar eens een afspraak gemaakt met mijn moeder om het weer eens weer te laten knippen en in een beetje fatsoenlijk model proberen te krijgen, zij had een aantal hoofden met pruiken in de zaak waar van er 1 uitblinkte voor mij. Toen mijn moeder aan de beurt was en ik moest wachten, kreeg ik het met de kapster over de pruiken en af ik de pruik die ik wel leuk vondt eens op mocht doen. Zij heeft mij toen nog geholpen en we vonden dat die pruik mij erg goed stond , en heb hem dus gekocht om te zien of het wat was voor mij om te dragen. Veel geexpirimenteerd met de pruik en ben hem langzaam gaan dragen, kreeg wel leuke reakties maar dat het wel anders moest kwa kleding en make up, daar moest ik vondt men meer de nadruk op gaan leggen zo dat de pruik wat meer naar achteren kwam. Daar ben ik veel mee aan het oefenen en expriimenteren geweest tot ik echt zeker was en ben toen alledagen pruiken gaan dragen ( had er inmiddels meerdere ) Vandaag de dag vindt ik het heel normaal en wissel ook nog wel eens van dag tot dag van pruik waar door ik dan weer een heel andere look heb. ff 3 fotot’s bovenste zonder pruik, kan je duidelijk zien dat mijn haar boven op mijn hoofd steeds minder wordt invergelijk met de zijkanten en de onderste 2 met pruik.

[/URL]

[/URL]

[/URL]