Provider BEN

heeft iemand ervaring met een sim-ony abonnement van BEN?

Ja! ik heb 2 jaar een Ben abonnement gehad, het eerste jaar vond ik het perfect, goed bereik en erg goedkoop! Maar na dat eerste jaar had ik steeds geen bereik, ik ontving niets meer, kon nauwelijks wat versturen… Dat heeft een dik half jaar geduurd, steeds gebeld, moest steeds dingen doen… nou uiteindelijk maar afgezegd :stuck_out_tongue: vond der niets aan, lag waarschijnlijk aan T-mobile ( Ben is daar een onderdeel van) maar goed, ik was dus niet erg enthousiast!

Ik ben het nu twee jaar, vind het super! heb me abonnement nu uitgebreid met internet en dat werkt ook perfect.

ik heb ook ongeveer een jaartje Ben gehad. Was er erg tevreden over, maar heb nu Simpel, dat was in mijn geval goedkoper ^^

Ik heb Blyk, het goedkoopste wat er is :3

“Je hoeft maar 1 keer per 3 maanden op te waarderen om Blyk te blijven gebruiken. Zo profiteer je elke maand van 1.000 gratis sms’jes en 1.000 gratis Blyk-naar-Blyk minuten. Zorg wel voor een simlockvrije telefoon met mms en internet. En natuurlijk kun je ook tussendoor opwaarderen om je beltegoed aan te vullen.”
http://www.blyk.nl/dit_is_blyk/

x’D Ja, ik maak reclame, maar ik ben echt blij met Blyk =]

maar blyk is prepaid en ik wil abo…

Jaa ik heb ben al iets meer dan een jaar en ben er heel blij mee. Ik heb er nooit problemen mee gehad! :slightly_smiling_face:

Ik heb al zeker 3 jaar een abbo bij BEN en ik ben er meer dan tevreden over!
Ik heb eigenlijk nooit last van niet-bereikbaar zijn of slechte verbindingen of iets dergelijks en de abonnementen zijn een zeer goede prijs voor wat je krijgt :3

Ik heb ook meer dan een jaar BEN gehad en ben ook super tevreden! :slightly_smiling_face:

nou ik ben dus totaal niet tevreden
ik had een 2/3 jaar geleden ongeveer een telefoon met ben
alleen voor bellen en smsen en ging super goed.
geen problemen
toen heb ik een tijdje een bb gehad bij hi
nu zit ik weer bij ben met een samsung galaxy s plus
internet doet het de helft van de tijd niet
als je ze wilt belle duurt het super lang voordat je iemand hebt
en als je ze aan de lijn hebt kunnen ze niks voor je doen
ze zeggen dat ben alleen voor belle en smsen is en internet doen ze er maar gewoon bij
maar ondertussen betaal je wel gewoon 10euro per maand ervoor!
dus ik zou het niet doen
dit is ook de laatste keer bij ben want ik ga nu naar t-mobile waar ze wel goede service hebben