Proud to be vout ?

Hee mensen,
ik heb binnenkort een schoolfeest met het thema; Proud to be vout.
dus ik moet lekker fout gekleed gaan, alleen geen flauw idee hoe ik me lekker “vout” kan kleden.

somebody ideas ?
x

*Fout

Ik had dit weekend een verjaardag een groot huisfeest met het thema “Proud 2b fout”

Ik was verkleed als Barbie van Oh Oh Cherso
En vrienden van me als Hitler etc.

Ja hahaha als barbie!

heb je die film gezien met die man die zo’n baby red en de hele tijd mensen doodgooit met wortels?
daarin komt zo’n persoon voor die een nonnenjurk aanheeft.
denk je.
totdat ze zich omdraait en in dr string staat.

dat is wel vout?

gewoon niks aan doen wat goed bij elkaar staat xD
dus knal kleuren bij elkaar ofzo.

HAHAHA ik zou zooo als hitler gaan :’)

of als geert wilders :ok_woman:

ik vind dat van hitler nou niet echt fout? dat is tenminste niet het eerste waar ik aan denk bij zo’n feest? ik zou gewoon iets van een panterprint legging, met paarse korte broek, oranje glittertopje en groen vestje met en dan allemaal houten kettingen en netkousen en veeeeel te hoge hakken. haar opgestoken met allemaal kinderachtige knipjes, heel veel make-up op en kauwgom in je mond

Nee oke, het is niet echt fout, maar hallo. We hebben het wel over hitler he :’)

Toen ik dit las vormde ik meteen een beeld hoe dat er uit kon gaan zien, en dat was dus echt fout!

hahahaha ja ik houd echt van zulke feestjes, dus ik zou ook echt zelf zo iets aantrekken. :grin:

Neem aan dat de TS zelf wel weet dat het ‘fout’ is, maar de school gewoon grappig dacht te zijn door het ‘vout’ te spellen.

nouja gewoon allerlei foute combinaties en zo gek en mis matched mogelijk. (paars jurkje zon strak shirtjurkje met een gouden legging en roze oorbellen oid.) en lekker over de top.

Jaaa ik ook! :stuck_out_tongue: haha…
Je moet gewoon heel veel van die foute dingen bij elkaar aantrekken, met veel kleur en glitter enzo!

Wij deden altijd:

• roze/gele/blauwe legging
  • kleurrijke gestreepte kousen, of 2 verschillende
  • rokje met een print of afwijkende kleur, als je dat niet hebt gewoon spijker
  • een tuttige blousje
  • en je haar in 2 staarten
  • enorm veel rouge op, en echt van die felblauwe oogschaduw ofzo

Pak gewoon alles wat niet bij elkaar staat =).

oo ik wou dat wij zulke leuke schoolfeesten hadden :astonished:

^^ idd

Ik had een tijgerprint legging aan met een langer hempje dat als jurkje diende.
Hoge staart schuin op mijn hoofd, met getoupeerd haar.
Sjaaltje + ketting.

Beetje Flodder achtig

Vloekende kleuren gecombineerd met stippen en panterprint :’’)

zusterjurkje, nonnenpak, alleen in badjas, konijntje, paddington, ehhh etc etc etc, schoolmeisje,