Proud to be fout als Rusland?!

Ik heb net een mail gekregen van mijn mentoren bij de intro van de Radboud Universiteit. Nu blijkt dat we op het proud to be fout feest als RUSLAND verkleed moeten gaan. Ik heb echt geeeen idee wat ik aan moet trekken, iemand tips? X

Veel (nep!)bont haha

wodka

Lange dikke mantel en dan zo’n muts met bont op :stuck_out_tongue:
En van die bergschoenen ofzo :stuck_out_tongue:
en een fles wodka (;

Ja daar zat ik ook al aan te denken maar ja… het is wel een feest dus super heet 's avonds als ik daar aankom met iets met bont! Ik dacht: misschien kan ik gewoon op een oud wit shirtje iets zetten van Gimme Wodka ofzo?

Zo’n russische muts xD

Of gewoon foute russische teksten op een wit t-shirt maken/schrijven

zo min mogelijk

Eh ja ook een voorbeeld van een foute Russische tekst haha ? Wel een leuk idee!

Heb je wel eens gezien hoe die lettertjes zijn? :stuck_out_tongue:
Nouja niet veel zouden het snappen maar goed dat kan ook leuk zijn!

Ik zou in ieder geval voor zo Ushanka gaan! (zo heet zo muts)
Ik heb een echte, heeerlijk warm in de winter! Maar niet ideaal als het straks weer 25 graden word.
(als het die tempratuur weer word zoals ze zeiden)

охуеть = holy fuck
Chush’ sobach’ya = bull shit
Mne pohui = I don’t give a fuck
P’yan v stel-ku = Erg/enorm dronken

Paar voorbeeldjes :’)
En aan de Russische forum gebruikers: Sorry als ze niet correct zijn, zo’n goede Rus ben ik nou ook weer niet xD

Galaxy jaaa zoiets is wel echt leuk inderdaad… maar zoo heet! Ga denk ik wel zoiets zoeken!
xsusie93 Ah thanks! :slightly_smiling_face: Ik kan er wel zo’n tekstje bij zetten inderdaad onderaan ofzo is wel leuk!

“Reach for vodka tonight”
^^

denk aan dit :

http://www.exclusivelythemed.co.uk/images/gallery_bond_russian_girl.jpg

http://funnyrussians.com/wp-content/uploads/2013/01/1354132842_1354076355_sexy_leather_girl_snow_stuck_snow_chains_021.jpg

Dus platina blonde pruik op veel makeup en wodka en nep bont spul en vooral weinig kleren XD
want vaak lopen ze daar zelfs in de winter met mini rokjes en high heels O.o
( en dat is echt waar! )

En voordat mensen gaan klagen :wink: we hebben het nu over het “foute” van rusland en ik zeg niet dat iedereen er zo bij loopt want dat is niet zo je hebt er zat normale mensen

Wel raar dat je mentoren dat hebben verzonnen… Als je kijkt wat voor thema dat het is…

Azazella hahah wauw! genoeg inspiratie in ieder geval! dan hou ik het toch maar bij m’n shirtje denk ik zo
Cleopeo nee dat thema hebben ze toegewezen gekregen, elk mentorgroepje heeft een ander land

Nog meer ideeën?

Oh haha, ja sommigen krijgen niet eens een mail van hun mentoren! Heb je wel al een programma ? En staat t proud to be fout feest daarin?

Schoenen met (nep)bond hahahaha.
En een croptop met zo’n russische foute vodka tekst is wel vet ja!