proud to be a girl.

• Leukere kleding, niet alleen broeken, maar ook rokjes en jurkjes
  • Make-up
  • Praten over gevoelens zonder voor ‘mietje’ te worden genoemd
  • Niet stoer hoeven te doen bij vrienden
  • Wij worden als eerste gered :slightly_smiling_face: Kijk maar naar de titanic: vrouwen en kinderen eerst!
  • Baas in eigen Buik
  • We kunnen meerdere dingen tegelijk.
  • We zijn sierlijker.
  • We hebben een eigen forum
  • Wij hoeven nooit het zware werk te doen
  • Worden niet voor gay oid uitgemaakt als we bezig zijn met ons uiterlijk

Wij kunnen zijn wat we willen
Jongens worden alleen geaccepteerd zolang ze zich niet meisjes-achtig gedragen, of alles dat in die richting gaat,
best verneukt. Maar zo is het over het algemeen hier in mijn omgeving.

we kunnen netter schrijven :grinning_face_with_smiling_eyes:

hakken, hakken, hakken!

meisjes kunnen hoge hakken aan!

Mijn leraar scheikunde (=man) heeft hogere hakken dan ik o_o’’

het enige leuke vind ik het roddelen, de dingen die je met vriendinnen kan doen die jongens niet doen. Gewoon omdat ze dat ‘niet stoer’ vinden.
Dat je over een jongen EN over een meisje kan zeggen dat diegene er goed uit ziet, dat je je vriendinnen een kus kan geven. Gewoon omdat het mag.
Oh, en voor de vrouwen is er meer keuze in schoenen.

Maar vaak zie ik veel leuke jongenskleren. Als het haar niet wil zitten kunnen ze mooi een pet opzetten. Probleem opgelost. Kunnen zich binnen een half uur klaarmaken. Hoeven geen make-up op. Kunnen overal naar de wc. Geen maandelijks probleempje. Wanneer meiden gek doen zijn ze raar. Wanneer jongens dat doen zijn ze grappig. Wanneer een meisje veel drinkt word ze raar aangestaard, wanneer een jongen veel drinkt is hij stoer.

wij zijn gewoon geweldig. :smirk:

*denkt een uur na over de voordelen van een meisje zijn*

Kan zo gauw even niks bedenken.

Ben alleen blij dat ik door mijn vrouw-zijn mijn superlieve en mooie vriend heb kunnen scoren, haha. =D

wij kunnen lekker ongestoort ‘fangirl’ zijn bij een boyband-concert. Gillen, Gillen en nog eens Gillen.

Wij kunnen shoppennnnnnnnn <3

dat kunnen mannen ook :’)