Prostitutie

Zijn jullie voor- of tegenstanders van de prostitutie in Nederland?
  • Ja, ik ben een voorstander.
  • Nee, ik ben een tegenstander.

0 stemmers

Wat vinden jullie van de prostitutie?

Dit maaag nieeeet

http://cnl.h.cdn.cosmopolitan.nl/assets/15/45/1446631170-anigif-enhanced-7463-1446466135-8.gif

Okee, wtf… :face_with_raised_eyebrow:

Wat zijn we weer aardig vandaag! :wink:

Waarom verwijder je het originele bericht? Hoe wil je dan dat we uberhaupt een reactie geven?

Omdat ik erachter kwam dat je geen enquête op deze site mag zeggen.

Aha okee. Laat ik het zo zeggen, je bent niet de enige die dit doet. Hier is het algemene enquête-topic voor.

Ja dat zag ik al. Ik heb het daar op gezet.

Er zullen altijd mensen voor of tegen zijn. Wat is precies je doel om te vragen wie voor of tegen is? Waar is de enquête, die niet zichtbaar is, überhaupt voor?

Het enige resultaat dat je hier kan krijgen is: bezoekers van het Girlscene forum, zeer waarschijnlijk vrouwelijk en met een gemiddelde leeftijd tussen de 12-24 jaar, is voor/tegen prostitutie.
Geen motivatie waarom en niet bepaald representatief.

Nou ja als ik zeg dat het voor school is krijg je meteen een reactie dat het niet mag en die enquête staat op een andere forum, want dat mag ook niet hier. En aan de antwoorden of iemand voor of tegen is kom ik al heel ver om 1 van onze deelvragen te beantwoorden. En trouwens de motivatie hoeft er toch niet te zijn, zolang ik die zelf maar weet :wink:

Ja nou sorry hoor, als de beginpost is weggehaald kun je dit wel verwachten…

Yes :beer: