Propedeuse uitreiking

Hoi meiden (:,
Ik heb binnekort mijn propedeuse uitreiking op school.
Ik wil heel graag iets moois/leuks aantrekken, maar dat is natuurlijk een dillema:P…
Ik draag eigenlijk nooit hakken en jurkjes, maar vind het wel weer heel mooi.
Hebben jullie misschien leuke ideetjes?
Bijvoorbeeld of wél hakken+jurkje of juist een andere combinatie die wel gepast is bij een uitreiking.
Wil me wel een beetje vrouwelijk voelen,
heb me namelijk nog nooit echt opgedost voor zoiets en eens moet de eerste keer zijn:P!
Xxxx

gefeliciteeerd!! C=
uhm… ik weet niet wat iedereen over het algemeen aantrekt bij zoiets? xD chique of gewoon casual?

Naar mij P uitreiking had ik gewoon mijn normale kleding aan. Niemand was speciaal gekleed. Het was ook niet zo’n ‘happening’. Naar de diploma uitreiking was wel iedereen netjes.

ik had voor mijn p ook geen bijzondere kleren aan. Er waren er wel wat die een pak aan hadden, maar vond ik persoonlijk wat overdreven. Tuurlijk is je p wel leuk, maar het is nog geen diploma…

Ik snap eigenlijk niet eens waarom er uberhaupt een p-uitreiking is? (oke nu zal ik wel een hoop mensen tegen het zere been schoppen :stuck_out_tongue:)

Maar goed niet te overdressed dus!

Gewoon een rokje of jurkje kan altijd toch?
Sommige vrouwen doen dat elke dag aan, dus dan hoef jij je niet overdressed te voelen of te slordig.
Dus doe gewoon een leuk rokje/jurkje aan, dat is wel ongeveer de middenweg.

Vraag anders wat je vriendinnen aantrekken?

Mijn P uitreiking stelde niet zoveel voor hoor. Iedereen draagt normale kleding en het is totaal geen speciale gebeurtenis ofzo!

Ohw haha ik heb weer een hele fantasie in mn hoofd blijkbaar:P! Wel goed dat jullie 't zeggen. Ik draag normaal NOOIT een jurk of hakken… Ik denk toch dat ik maar voor een leuke maar niet nette outfit ga. Dus bijv. wel hakken maar dan met een broek ofzo:)! Thnks iedergeval, toch nog wat iedeetjes iemand? Ik wil niet helemaal casual gaan maar de jurk is dus geskipped

Een leuk tuniekje met jeans en pumps misschien? Dan ben je in ieder geval niet te overdressed. :wink:

mooie blazer met een blouse eronder…

http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=A82_ESSENTIALS

linker

uppie

leuk idolized! ook dat je een voorbeeldje post, hou dit zeker in mn achterhoofd

pums, skinny, gestreept shirtje, blazer en dan nog wat leuke accessoires :wink:

Leuk idee tammie, ik ga waarschijnlijk inderdaad voor de hoge hakken en het blazertje. Skinny zoiso:D

Dat is een variant die ik nog nooit gezien heb van sowieso. :astonished:

?

o sorry hoor, wist niet dat ik hiet op mn spelling moest letten, meteen 2 reacties erover. Zoek het woord maar eens op in het woordenboek;) niet te vinde dus mijn variant mag ook!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

…?

so·wie·so bw toch al, in elk geval