Promotie materiaal nagelsalon ontwerpen.

Hello,

Ik ben bezig me eigen nagelsalon op te starten. En kom nu op het moment aan dat ik visite kaartjes en flyers moet maken ook wil ik een sticker voor op mijn auto laten maken. Alleen zelf ben ik niet heel creatief… Dus ik wou vragen of misschien iemand mij hier mee wilt helpen of een goed programma weet waarmee je makkelijk zulke dingen kan ontwerpen. Ik heb zelf wel photoshop alleen die werkt nooit echt mee bij mij. Dus heeft iemand misschien tips of is er iemand die mij verder op weg kan helpen?

Ik weet niet of dit in het juiste topic staat trouwens.

Stacy. :wink:

Ik wil niet lullig doen maar normaal huur je iemand in om zoiets voor je te doen… Ik denk iedereen die dit kan dat niet zomaar gratis gaat doen aangezien jij hier geld mee gaat verdienen en wij dan dus niet.

Voor visitekaartjes kun je een standaard ontwerp kiezen dat bijv op de vistaprint website te kiezen is. Voor een sticker en flyers zul je of gewoon met photoshop aan de gang moeten gaan of iemand moeten inhuren.

Er staan sowieso genoeg tutorials op het internet om zulke dingen te leren maken met photoshop, dus zoek die op zou ik zeggen.

Ik wil niet lullig doen maar als je het goed leest vraag ik of iemand mij er mee op weg kan helpen of dat er iemand tips heeft niet dat je het voor mij gaat doen.

En dat doe ik niet wil je zeggen?
Heb je verder gelezen dan de eerste regel?

ik heb me eigen promotiemateriaal gemaakt voor een project waarbij het net zo was alsof je je eigen bedrijf moest opzetten.

Heb de ontwerpen op vistaprint gemaakt, daar printscreen van gemaakt en in paint geplakt, en toen doorgestuurd naar een drukkerij, die het goedkoper deden dan vistaprint.

alsjeblieft

Hey Stacy!

ik heb zelf promotie materiaal voor een aantal gelegenheden ontworpen en besteld online.

op sommige websites als print24 en vistaprint kan je je eigen design ontwerpen of uploaden via het website, dus heb je ingewikkeld design programma als photoshop niet nodig. (handig voor first-timers) en kan je het allemaal zelf doen. Dat heb ik gedaan.
of je kan altijd iemand al het werk laten doen als je maar het geld voor hebt!

laats was er een actie bij print24 waar je gratis visitekaartjes kon bestellen (helemaal gratis), maar dat moet je gaan nakijken!

laat ons weten als je meer info nodig hebt…en successss!!

Hi Stacy,

Wat een leuke naam, met de juiste spelling :wink:

Ik heb een nagelstylist in Rotterdam Centrum.

Wellicht kan ik je ergens mee helpen. Mijn zaak is 30 november geopend en heb al aardIg wat tegenslagen gehad voor dat ik überhaupt open was. Maar nu dat ik eenmaal open ben gaat het allemaal een stuk sneller.
ook heb ik een groothandel in nagelproducten Acryl en Gel.

Je kan mijn wel bellen op 06 1111 4272.

Met vriendelijke groeten,

Liona Peters

^ Dat is slim, je telefoonnummer op een openbaar forum zetten ;o

En vooral ook dat haar naam is by Stacy? En haar avatar ook?
Dat is dat kind zelf dan?

Nou nee hoor, ik ben niet de topicstarter. Ik wil haar graag helpen met tips en valkuilen die je tegenkomt bij het starten van een eigen salon.

Je bent van harte welkom in mijn salon in het centrum van Rotterdam.

Ik zou zeggen: bel en maak meteen een afspraak voor een frisse manicure of een uitbundige kerst nagel.

Mijn zakelijke nummer staat over het hele internet verspreid, dus waarom niet hier op dit gezellige forum :wink: