Promoot jouw bedrijfje!

Lieve mensen,

Zelf ben ik sinds januari een bedrijfje gestart, zelf is het ontzettend lastig om door de social media algoritme te prikken en jouw bedrijfje te promoten.
Daarom besloot ik dit topic te starten, zodat wij, personen met een smallbusiness en personen die geïnteresseerd zijn kunnen helpen met groeien!

Zelf heb ik een bedrijf in luxe thee melanges, als productontwikkelaar ben ik gek op het ontwikkelen van nieuwe smaaksensaties daaruit is Fantastea ontstaan.

Inspireer, vernieuw en ultiem beleven :green_heart:
Dit is het motto van Fantastea.

Fantastea ontdekt en is altijd opzoek naar nieuwe ingrediënten en smaaksensaties om voor u de Fantas(tea)sche melanges te ontwikkelen.
Kwaliteit staat bij ons voorop, wij zorgen ervoor dat in onze melanges de beste theeblaadjes worden gebruikt. Het doel van Fantastea is om samen met het leveren van kwaliteit ook de liefde die door moeder natuur aan het product is gegeven, door te geven. Wij vinden het belangrijk dat alle melanges met liefde worden gemaakt.
Onze melanges zijn ook vrijblijvend te bestellen in kleine sample verpakkingen, zodat u een goede keus kunt maken welke melange het beste bij jou past.
Fantastea vindt het belangrijk dat iedereen een fijne beleving heeft bij onze melanges, zo hebben wij Ayurvedische theeën en verschillende melanges met een bepaald doel. Tevens kun je genieten van de lekkerste zoete en kruidige smaakjes.

www.fantastea.nl
Instagram: @Fantas.tea
Facebook: @Fantastea.nl

Doel van het topic,

• Promoot je berichten, door elkaars bericht te liken via social media ontwikkel je een groter bereik!
  • Via deze topic kun je vragen stellen over marketing, website bouwen etc!