Promjurk

Hoi!
Wij hebben voor alle examenklassen op school altijd een promnight. En ik was een beetje rond aan het kijken om ideëen op te doen voor jurken. Nou ben ik helemaal verliefd geworden op deze jurk:

http://i56.tinypic.com/2dslj4j.jpg

Het punt is, je moet m bestellen uit Amerika en dat vind ik gewoon te link. Straks is de kleur niet goed of is ie te lang.

Dus mijn vraag aan jullie is: weten jullie waar ik zoiets in nederland kan kopen? Ik heb al rondgekeken maar niks gevonden!

Ik zoek-topic

alstie te lagn is kun je hem heel makkelijk inkorten hea :wink: te kort is eerder een probleem want langer maken gaat wat moeilijker… maarja zowiets blijft altijd een gok, zowiezo zorgen dat je:

• bij een betrouwbare site koopt
  • een site die vaker naar het buitenland versturen

Op wellke webshop heb je hem gevonden dan?

jurkjes.nl ofzo, daar staan allemaal jurkjes op van verschillende site´s. Dus via jurkjes.nl vind je vast wel iets geschikts.

En ik wist nog een nederlandse site, maar die ben ik vergeten. Als ik het weer weet zet ik m hierbij!

ik zoek-topic. slotje?

asos (:

la rosa, dat is in breda een jurken winkel met zulke jurken.

Ik weet niet of je dezelfde winkel in breda bedoelt als waar ik aan denk, want dat is idd een heel leuke winkel, maar toen kwam ik bij een klein winkeltje in roosendaal: zelfde jurken maar dan goedkoper. Kwam omdat veel winkels bij haar opkochten zei t mens wat daar werkte :slightly_smiling_face: Ik zou dus zeggen: die winkel in Roosendaal! Kan je ook uit een boek kiezen en laten bestellen en zo, maar er hangt ook veel. (Ik had daar een jurk van 85 euro die ik voor 170 op internet zag staan ; )). Als je wil weten waar t is moet je maar even wat terugsturen, weet ik niet uit mn hoofd.

En wanneer heb je dat gala? Want meestal zijn dingen uit Amerika er echt verrassend snel, t heeft bij mij eik nooit langer dan een week geduurd (iets van 5 of 6x iets besteld).

in enschede bij eh pas doré
daar hebben ze ontzettend veel jurken ^^ .
Kheb geen idee of ze een webshop hebben,
ik google wel eventjes,
http://www.pasdore-fashion.com/
maar geen webshop i’m sorry!

Ik heb m bij www.promgirl.com gevonden! En ja langer maken hoeft denk ik niet want ik ben niet zo groot maarja het is ook veel geld! En met maten enzo… Het kan opzich wel maar dan moet ie wel als gegoten zitten en dat weet ik niet… Ook omdat ik qua borst en taille size 0 moet hebben en qua heupen size 2. Dus al die dingen bij elkaar opgeteld vind ik het een beetje risky.

Het is pas in april! Maar ik dacht ik kijk gewoon ff, is leuk ^^

Oh, die witte :heart::heart:

Mja, pas in april… maarja, tis een amerikaanse site, dus veel verzendkosten en omdat je boven de 150 euro zit ook héél veel importkosten… dus goed idee idd om nog even in nederland te kijken ; )

Mss een idee: het merk is Bari Jay, dus mss dat je op nederlandse/ europese (+engeland) sites nog wat van dat merk kan vinden? Scheelt echt veel in verzend- en importkosten en soms zelfs nog op de prijs van de jurk ook!

Oh super dankje!

Alleen ik kan geen webshop vinden :astonished: