Prom!

Hey!

Oke ik weet dat het niet echt iets Nederlands is, maar ik zit dit jaar voor een jaar in Amerika als Exchange Student. En zoals elke Amerikaanse high school heb je elk jaar prom. Gister ben ik dus gevraagd voor prom. Tijdens het 4e uur kwam iemand me uit de klas halen en moest ik me melden bij de directrice want er was politie voor mij op school. Ik dacht eerst dat het iets te maken had met mijn foreign exchange programme dat ze moesten controleren of ik nog wel elke dag naar school ging etc. Maar ik kwam dus binnen en de agent vroeg me eerst gewoon of ik het leuk vond hier etc. Daarna vroeg die of ik ook mijn paspoort bij me had, nou nee, die neem ik niet mee naar school. Vervolgens krijg ik een heel verhaal dat ik met voor het einde van de maand moest melden bij een of andere rechtbank anders kon ik het land uit worden gestuurd. :expressionless:

Uiteindelijk zegt hij: Oke ik wil dat je dit formulier nu hardop voorleest. En daar stond in of ik dan naar prom wilde met die jongen. Toen kwam iedereen binnen en kreeg ik nog een klein cadeautje van hem. Maar ik ben me dus echt helemaal wild geschrokken en ik zat echt van WTF?.

Maar goed traditie is dat je als meisje dan ook op een speciale manier moet terug antwoorden. Nu heb ik heel internet al afgezocht naar iets origineels maar alles op pinterest en google is allemaal meer voor mensen die een ‘relatie’ hebben. Dus ik wil hem eigenlijk wel op een beetje een gemene manier terug pakken. Zat eerst te denken om hem door politie aan de kant van de weg te zetten en een ‘boete’ te geven, maar ik denk dat hij dat al wel snel door heeft. Misschien iets met een leraar die boos wordt? Iemand meer suggesties?

xxx

Up :upside_down_face:

Heb geen idee, maar wel vet dat je een jaar in amerika zit!

haha jaa!! het is echt super leuk!

Wauuuw, wat een ontzettend vet iets :")! ik ben helaas niet zo creatief haha, maar succes met iets bedenken!

Heeft hij niet een toets of zoiets gehad.
En die hij zogenaamd heeft verprutst en bij de directeur moet komen

Dat klinkt zo lief <3

Verder niet echt ideeën, sorry

Dat er opeens een toets is van een vak dat hij haat, en dat hij de toets ook nog eens niet mag maken en een 1 krijgt omdat hij bijv. zijn werk niet had laten aftekenen of welke maatregelen er ook zijn.
En dat de leraar dan zegt ‘schrijf dit 5000 keer over’ en op het bord je antwoord schrijft.

Awww wat leuk! Nu wil ik ook naar Amerika haha.

Oehh thanks guyss! Goede ideeën!! :slightly_smiling_face: laat jullie wel even weten hoe het afloopt! Ga vanmiddag promdres shoppen! Im so excited haha :upside_down_face:

aaah wat super lief! dat wil ik ook:’’’)

doen jullie niet aan strafwerk? misschien kan je dan zorgen dat een leraar zegt van *naam* ik wil dat je dit 100x overschrijft. en dan is de zin jouw antwoord?

OH HAHAH ik zie net dat Autumn bijna hetzelfde idee had, neverminddd

oke! afgelopen zaterdag heb ik m’n promdress gekocht hijs echt super mooi!! echt helemaal verliefd op haha, een licht blauwe! dinsdag ga ik antwoorden voor Prom en heb toch iets anders bedacht, ivm de leraar niet mee wou werken :hammer:

maargoed, ik ga dus op een heel groot stuk papier schrijven: Ik reisde de hele wereld om met jou naar prom te gaan (gewoon in het Nederlands) en ik dan print ik een hele lange lijst met engels-nederlandse woorden en dan moet hij de vertaling vinden :slightly_smiling_face: uiteindelijk moet het dan zeggen: I’d travel the world to go to prom with you.

wat superleuk!
haha zou ik ook wel willen, en ook een leuk terugpakantwoorddingetje!
veel plezier :slightly_smiling_face:

Wauw wat een super leuk idee! Ben echt super jaloers!
Kun je misschien een foto van je jurk maken ? :grinning:

Wauw super leuk dit!
Ik ben helaas inspiratieloos :’)

Jaa! Zal zo even kijken of het lukt! Haha wou net alles gaan uitprinten voor prom op de computer komt ie naast me zitten, snel alles weer weg geklikt :cold_sweat:

super leuk! ik ben inderdaad ook heel benieuwd naar de jurk :grinning:

Dit is iig een foto van hoe die mij heeft gevraagd en dat formulier kreeg ik dus van die politie agent haha! zal zo even een foto van m’n jurk opzoeken!