prom...

Hee meiden :slightly_smiling_face:
ik heb een probleempje… ik ben 15 en voor mijn verjaardag volgende week gaan we met een groep vriendinnen als VIP naar een heel groot beachprom. ik heb hier echt een perfect jurkje voor gekocht maar daar horen echt pumps bij! mijn vader word helemaal panisch van mij en hakken (mijn zusje van 6 heeft wel hakjes van 5 cm) hoe pak ik dit aan?? de rest van mijn vriendinnen gaat ook op hakken en natuurlijk hoort het ook wel bij een prom…

tanx xxx

Confronteer je vader ermee dat je zusje ook hakken draagt en anders kijk voor bijpassende ballerina’s (of leuke slippers! Want het is een beachprom :stuck_out_tongue:). Wat ik opmaak is dat je nooit pumps draag en dan in 1x een hele avond op dansen… Gewoon nee. Daar krijg je zo’n spijt van, want ten eerste kan je er meestal niet meteen oplopen waardoor je alleen kans heb om je voet te zwikken. Ten tweede je bent nog niet gewend om er een langere tijd op zulke schoenen te staan. Dus voor dat de avond voorbij is verga je al van de pijn. Ook heb je hier de dagen erna nog steeds last van (blaren enzo)… Zelfs mensen die gewend zijn om hakken te dragen hebben weleens spijt dat ze hakken aan hebben getrokken na een feest.

ja daar heeft xlyan wel gelijk in, de hele avond dansen op hakken is echt niks eigenlijk… tenzij je het niet erg vind om de helft van de avond te zitten :stuck_out_tongue:
en het is een beachprom, dus wat dacht je van leuke kleurrijke sandaaltjes? :slightly_smiling_face:

Altijd als ik naar bruiloften ga trek ik hakken aan (van die hoge), maar ik heb het nog geen 10 minuten aan en het doet al pijn. Anders moet je kleinere hakken aantrekken, of van die ballerina’s.

Ikzelf heb dinsdag avond op hakken gelopen 3 uur lang, mn voeten waren helemaal dood. Het waren redelijk stevige hakken, niet super hoog en ik heb het voordeel dat ik altijd al heb kunnen lopen op hakken… Als ik jou was zou ik voor ballerina’s of leuke sandalen gaan,het ik by the way ook niet handig om met hakken door het zand te lopen haha.

Kijk eens bij zallando of een goede schoenenwinkel daar hebben ze hele chique ballerina,s die perfect onder een jurkje kunnen.
Ik geef de meiden hier boven gelijk wat pumps betreft.
Ik denk dat jij straks de enige lachende bent want jij kan uren doorgaan terwijl je vriendinnen langs de kant jammeren.
Het is natuurlijk wel wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan.
Maar het is natuurlijk veel leuker om gewoon door te gaan zonder pijn.
Ik wens je sucses alvast met je keuze.

-

Ook een goede tip