bij economie hebben we een project van marketing. Je krijgtmet een groepje een product wij sportschoenen. Daar over moet je een verslag en poster maken. En ik ben de gene van mijn groepje die de poster gaat maken. Dit wil ik gaan doen met mijn tekentablet.
Het moet iets origineels en aantrekkelijk zijn zijn en de doelgroep is voor jongeren. Hmmmm… Iemand dus een idee voor een mooie poster?
gebruik een bekend sportmerk dat veel jongeren aanspreekt, nike of adidas zou een goeie zijn
xo
Kijk op websites waar ze sportschoenen verkopen.
Laat de kleuren van de schoenen terugkomen in de poster. ( kleur van de letters, achtergrond )
Vraag wat jongeren leuk vinden: Nike, Adidas, of dat het juist niet uitmaakt of ze nou wel of geen merk dragen.
Ik zou persoonlijk voor wat fellere kleuren gaan, omdat jongeren vaker kijken op een poster met wat fellere kleuren, dan donkere. Omdat het dan wat interessanter lijkt …
http://i44.tinypic.com/olr41.jpg
zoiets bijvoorbeeld.
Maar dan stukken netter haha, dit is nogal snel in elkaar geflanst …
haha oke … ik ben zelf van plan te tekenen of met tablet… sowieso niet iets knippen en plakken.
of je neemt een vel papier, en dan maak je op de onderkant allemaal sportschoenen op een soort grote hoop die aan de zij kant iets omhoog loopt en dan zet je iets boven in het midden de tekst neer
Ga naar google… typ (nike) of iets anders advertenties in en klik op afbeeldingen… genoeg inspiratie!
Het was maar een voorbeeld van hoe het zou kunnen.
& Het was goed bedoeld.