er zijn al topics over een strakke buik, afvallen etc.
mij (en misschien wel meer) lijkt het geweldig om een fit lijf te hebben, en ipv telkens lui op de bank te zitten een actief lijf hebben met lekker veel energie! dit is vooral bedoelt voor de jongere meiden (onder de 18). deel hier je tips en misschien hebben we er wel wat aan!
Zijn al meerdere topics voor. Project sixpack, fit voor de zomer etc.
Je weet de reden dat die topics nu gericht zijn op oudere GS’ers hè? En dat wil overigens niet zeggen dat je daar niet mee mag praten.
Als jij je daar niets van aan wilt trekken, prima. Je weet de reden. Het is aan jou wat je er nu mee doet. Punt blijft dat dit topic niet nodig is.
Je kunt als je jonger bent heus wel in die topics meepraten, heb ik ook gedaan en was reuzegezellig ^^ Als ik niet de discipline had van een walnoot dan was ik er niet mee gestopt. En vaak weten hun meer over sporten en afvallen etc. Dus dan is de kans iets kleiner dat je jezelf een slecht eetpatroon aanpraat.
Het is niet boos bedoeld (voor zover ik het inschat ziet het er ook niet uit als een boze reactie). Maar ik vind het wel gek dat je in andere topics ‘gewaarschuwd’ bent met het oog op je leeftijd en dat je nu zelf een topic aanmaakt juist voor die doelgroep waar anderen zich zorgen om maken.
En voor zover ik weet hebben fit voor de zomer en project sixpack allebei geen ‘leeftijdsgrens oid’. De afvaltopics ook niet, dat is een richtlijn. Dus een extra topic is overbodig. Nogmaals, dat is niet boos bedoeld, maar het is gewoon zo.
We hebben het al zo vaak gezegd. Meid je bent echt geobsedeerd.
Dit, het is niet gezond.
Verder gewoon melden, dan komt er snel een slotje op
misschien moet je er eens met iemand over gaan praten. psygoloog bijvoorbeeld. je gedrag is niet gezond, en je kan er beter wat aan gaan doen dan dat het nog veel erger wordt.
dit is trouwens me laatste berichtje ook aan jou, want ik heb je al een paar keer gezegd dat het niet zo slim is waar je mee bezig bent, en je doet er toch niks mee. succes met je verdere leven.
Zucht… Kinderen…
wanneer komt er een slotje?..