Project Blogging!

Hee Meiden,
Ik ben op zoek naar een aantal creatieve meiden die samen met mij een blog willen starten!
Het idee van deze blog is geen simpele blog/een blog die je normaal ziet. Het is vooral bedoelt voor meiden die een blog willen starten en niet verder komen of geen tijd meer voor hun blog hebben.

Wat is precies de bedoeling?
Iedere dag wordt er een post op de blog geplaatst met een soort thema. Iedere dag een ander thema. Ik wil in totaal 7 thema’s gaan maken (iedere dag in de week 1 thema). Je kunt je dus inschrijven bij een thema, kies dan ook een thema wat het beste bij jou past! Je kunt ook nog later switchen van thema als je dat wilt. Je zult niet iedere dag een post te hoeven schrijven, aangezien er 7 thema’s zijn en jij maar 1 thema hebt!

Naar wie ben ik op zoek?
Ik ben opzoek naar 6 meiden, 13 meiden of 20 meiden. Samen met deze meiden wil ik de blog gaan starten. Als 6 meiden zich aanmelden betekend dit dat je iedere week moet schrijven, 13 meiden is 1 keer in de 2 weken en 20 meiden is 1 keer in de 3 weken! Ik weet natuurlijk niet of hier veel vraag naar is daarom wacht ik nog even af.

Thema’s
De volgende 7 thema’s wil ik behandelen in de blog:
Beauty: Alles over make-up!
Lifestyle: Spreekt voor zich :wink:
Celebrity: Nieuwtjes!
Tekenen: Denk vooral aan tutorials, how to draw etc.
Crea: DIY’s
Kleding: Wat te dragen deze week? Hot items, Get the look etc.
Muziek/Youtube: Leuke nieuwe zomerthits, of leuke youtube bloggers etc.

Ik ben benieuwd wie er mee wilt werken! Als je interesse hebt laat dan een reactie achter met je Naam, Leeftijd & In welk thema je geïnteresseerd bent!

Hee! Dat lijkt mij hardstikke leuk! Iris, 14 en Lifestyle, Kleding en Crea spreken mij het meeste aan! Veel succes er mee! En note me anders even. Iris.

Je mag je oproep hier plaatsen: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-039ik-zoek-iemand-voor-mijn-blog039-topic-193506.0.html